Gå til innhold

nye deler til golf 3

Ranger emnet

keemgolfa

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på hvordan man skifter front og baklykter til golf 3? har aldri skifta før, er det vanskelig for en noob? :P

har tenkt å bestille ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]denne og ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;

[html][code][/code]

[/html]Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]denne.

Følger det med alt jeg trenger til å installere dem?

kommer dette til å se bra ut? har en rød 3-dørs 93 modell.

har også tenkt å fikse emblemfri grill. ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]Klikk her for å se hvordan jeg vil ha.

Men hvor finner jeg emblemfri liste? den som er under grillen?

sorry for at jeg maser, men er så gira på å fikse på bilen :)

kan legge ut bilder av bilen senere idag om jeg får tid, om dere gidder å hjelpe meg med hva jeg bør gjøre med bilen :)

senkesett kommer også i pakken jeg vil bestille. jeg så på ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]dette og tenkte det var greit fordi den var ikke så helsikes dyr som de fleste andre, men så er det ikke justerbart da, men trengs det? er det no drit egentlig? :P skal ha bilen senket 40/40 hele stunden tenker jeg uansett så :s :P

takk for all hjelp :)

EDIT: her kommer noen bilder:

framrevenstre.JPG

framrehoyre.JPG

bakrevenstre.JPG

rompa.JPG

hoyre.JPG

framme.JPG

Bare rop ut hva dere mener som bør skiftes/ gjøres på utsiden av bilen, jeg elsker inspirasjon :)

forerplass.JPG

passasjerplass.JPG

baksete.JPG

samme med innsiden, rop ut :) enste som er bytta er cdspiller og girkule, ellers er alt som det var når jeg kjøpte den.

undersetet.JPG

Jeg fant 1 ledning under hvert front sete, hva er det slags ledning? kan det være setevarmerledning? siden jeg merket at setevarmern ikke virka? :S:S :hvaskjera

takk igjen :)

og btw, det er et helvetes dritvær her oppe i bodø, så beklager dårlige bilder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer bare på hvordan man skifter front og baklykter til golf 3? har aldri skifta før, er det vanskelig for en noob? :P

har tenkt å bestille ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]denne og ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]denne.

Følger det med alt jeg trenger til å installere dem?

kommer dette til å se bra ut? har en rød 3-dørs 93 modell.

har også tenkt å fikse emblemfri grill. ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]Klikk her for å se hvordan jeg vil ha.

Men hvor finner jeg emblemfri liste? den som er under grillen?

sorry for at jeg maser, men er så gira på å fikse på bilen :)

kan legge ut bilder av bilen senere idag om jeg får tid, om dere gidder å hjelpe meg med hva jeg bør gjøre med bilen :)

senkesett kommer også i pakken jeg vil bestille. jeg så på ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Back=WA_Katalog[P]ASP=4615964[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1993[O]amp;Klasse=06"]dette og tenkte det var greit fordi den var ikke så helsikes dyr som de fleste andre, men så er det ikke justerbart da, men trengs det? er det no drit egentlig? :P skal ha bilen senket 40/40 hele stunden tenker jeg uansett så :s :P

takk for all hjelp :)

bytte framlyktene er veldi enkelt...ta av grilln så er skruene bak dær;)

-99 Subaru legacy stv

Forza Avhengi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baklykter da? :P er helt blind når det gjelder sånt xP

veldig lett og bytte baklyktene. åpne bakluka så sitter det 3stk 8mm på hver baklykt. er bytta på 5min:) men ikke kjøp de lyktene du har sett på. ligner på lexus lykter og det er ikke mye pent. personlig syntes jeg hvite og røde crystal clear lykter kler denne bilen veldig godt! men er jo din bil og ditt valg:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville også gått for noe annet enn lexus look...jeg har lexus og skal bytte ut på den og da:P men både front og baklykter er ikke no stress å montere. Største problemet er å løsne klipsene på grillen liksom.

og så en polsk bil med lignende grill, personlig synes jeg det så grusomt ut og ville heller prøvd med en vanlig emblemfri grill spes siden den grillen(maska) som du tenker på muliggens blokkerer noe av lyset i de lyktene du tenker på. Tenker da på angel eyes ringene som kan bli ufullstendige men jeg vet nå ikke for har ikke prøvd

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann... så ut som ett greit utgangspunkt dette da... gjør seg mye med nhye lykte da... sotinga kan du eventuelt gjøre selv da for 2-300kr.:) hehe...ellers så koster dette hos firma rundt 3500kr da på rett plass:) kjør over bilen med litt rubbing og polering så blir den som ny også:P lykke til med bygginga.

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider