Gå til innhold

Skal ha ny bil, trenger insperasjon!!

Ranger emnet

le0n

Anbefalte innlegg

Har 130.000,- som skal brukes på bil nå, og har i grunn bare to krav.

-Kan IKKE være dyrere en 130.000,- ferdig prutet

-Bør være en bil med sikkerhetsutsyr, altså ikke stort eldre en 10 år..

-Bør være småsprek/sprek

Noen som har noe tips?

da har du jo egenkapital til og kjøpe en ny bil. hadde godt for ny 320 325 coupe.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du jo egenkapital til og kjøpe en ny bil. hadde godt for ny 320 325 coupe.

Har lån i banken som lett kunne slukt 130.000 kr så dårlig med reel egenkapital for og si det sånn, vist jeg ikke søker om deltagelse i luksusfellen:P

Ellers glapp de 2 favorittene mine nå, en Audi A6 2,5 TDI med alt utstyr, og en Passat TDi Highline med alt utstyr.

Så akuratt nå står det mellom en BMW 528 iA med alt tenklig utstyr, og en Audi A6 1,8 Turbo Quattro:)

Noen formeninger eller tips til andre biler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig, du er på utkikk etter ny bil, og det samme er jeg...

Men jeg vil vel egentlig ha en "større" bil, altså da en A6, BMW 5-serie, muligens Passat. Og såklart, mest mulig utstyr.

Her er jo en bil som jeg har tenkt på, men den vil vel ikke du ha, da det er diesel...

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15133328&folderId=902628

Ellers så vil jeg egentlig bare si at jeg synes du tenker korrekt og har fundert over dette bra...

Om du vil ha biler med bra med utstyr og diesel, så er jo Ford Monedo Ghia et godt valg, men jeg styrer unna dem. Må ikke glemme Rover sine biler, eller Jaguar X-type, men den strekker budsjettet ditt vel langt.

Også har vi jo såklart Mercedes-Benz med høy kilometer, men med mye utstyr. Det er meget kjedelig innvendig da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt gått for 530d i så tilfelle. Chip den så skal den ha ca 255hk/580nm tror jeg, legg til effektanlegg og filter så har du ei kruttbørse!

Tror du skal slite litt med å finne en e39 530diesel til 130K. Jeg prøvde en chippet 525tds 180hk, den var fresk den :), så tror 530d går greit bra ja hehe.

Tenkt ut noe mere på bil du har lyst på eller? Her er det en 535bmw http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2035918

wirrumen

Lenke til kommentar
Del på andre sider