LLH Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 på forumet stripa så er det en tråd som er klistret som er slettet.. makes no sense :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2009 på forumet stripa så er det en tråd som er klistret som er slettet.. makes no sense :P Borte vekk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Det ser ikkje ut som at det nye opplegget med "Mine tråder" virker. Viss eg trykker på "Mine tråder" så kjem eg til "Mine innlegg". Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Det aller meste på forumet er på norsk, men ikke der en blar frem og tilbake i tråder, der står det first og last :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2010 Det ser ikkje ut som at det nye opplegget med "Mine tråder" virker.Viss eg trykker på "Mine tråder" så kjem eg til "Mine innlegg". "Mine tråder" fører fortsatt til "Mine innlegg". Og eg savner og som indikerer om det er nye innlegg eller ikkje. Ikone skal være rett framfor datoen innlegget vart skreve. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Dette er ikke noe jeg irriterer meg over, men skriver det her; "Innleggstelleren" virker ikke som den skal på meg. Har lagt inn minst 10 innlegg men den står fortsatt på det samme. Noen ganger virker den(Av og til) andre ganger virker den ikke(Ofte). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Takk for tilbakemeldingene. Innleggstelleren er ikke live. Så derfor kan det virke som den hikker litt. Oppdateres x antall ganger pr dag. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Takk for tilbakemeldingene. Innleggstelleren er ikke live. Så derfor kan det virke som den hikker litt. Oppdateres x antall ganger pr dag. Samt at den ikke teller innlegg på bl.a Stripa og noen andre umderforums.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 En ting som irriterer meg, er det faktum at man ikke kan skrive ett ord med store bokstaver alene i en topic eller ett innlegg, det er ikke ofte jeg har behov for dette, men det hender. Som for eksempel nå nettopp, når jeg skulle poste en film av en E63 //AMG, så ble det stående E63 //amg, og det blir liksom helt feil, løste det denne gangen ved å Skrive Mercedes-Benz først, men jeg syns det er voldsomt irriterende at jeg ikke får lov. Jeg skjønner jo at dette er for å unngå CapsLock-konger og Dronninger, men er det ikke mulig å heller bare slette tråder med Store bokstaver i alt. Eller tillate det i korte setninger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Prøvde å redigere den tråden din og Einar, men det gikk ikke.Selv med forandring i trådtittel til AMG E63. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 14, 2010 Rapporter Share Skrevet April 14, 2010 Ikke en gang du får det til, det gjør ingenting da, tittelen er ikke gærn den, er vel forsåvidt bedre enn E63 //AMG som jeg prøvde på. Det er bare ett lite irritasjonsmoment de veldig få gangene jeg har "behov" for ett kort innlegg med store bokstaver. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 16, 2010 Rapporter Share Skrevet April 16, 2010 En ting som irriterer meg, er det faktum at man ikke kan skrive ett ord med store bokstaver alene i en topic eller ett innlegg, det er ikke ofte jeg har behov for dette, men det hender.Som for eksempel nå nettopp, når jeg skulle poste en film av en E63 //AMG, så ble det stående E63 //amg, og det blir liksom helt feil, løste det denne gangen ved å Skrive Mercedes-Benz først, men jeg syns det er voldsomt irriterende at jeg ikke får lov. Jeg skjønner jo at dette er for å unngå CapsLock-konger og Dronninger, men er det ikke mulig å heller bare slette tråder med Store bokstaver i alt. Eller tillate det i korte setninger. Da har jeg fjernet sperren som hindrer caps-lock i threadtitle....skal være tillatt nå..men den kommer tilbake hvis vi nå får et renn med tråder som ER BARE MED STORE BOKSTAVER! ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 26, 2010 Rapporter Share Skrevet April 26, 2010 Dr_S, nå kan du sette på Capslock sperren igjen! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Haha, jeg ventet på det! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 JGTC har hatt navnet superGT fra 2004 eller no :D. selv om forumet er ganske dødt så er det vel greit at det er rett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg