MercedesW124 Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 (endret) Hei. Har et VELDIG IRRITERENDE hvitt felt når jeg er på forumet. Hva er det? Endret November 24, 2010 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 Siden jeg ser du bruker Chrome så logget jeg meg inn med det, men klarer ikke reprodusere det hvite feltet. Har du noen plug-ins installert i Chrome som kan påvirke dette, muligens? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 (endret) Kva med nokre endringar på Mercedes forumet. A klasse har komt til (w176) B klasse har komt til (W246) sls amg heitar (C197) sl har komt til (r231) slr heitar (c199) ml har komt til (w166) Så har dei komt med den nye varebilen Citan. Og når det gjelder Volvo forumet, så er det v40 og s40. Dei kom i 1995 og blei produsert til 2004 i Nederland. Men i 2004 kom den nye v50 og s40, og dei blei produsert til 2012 i Belgia. Og nå har det komt ein nye V40 igjen. Den andre genrasjonen s40 burde vore med v50. Dere kunne delt det opp med år under sånn som på Audi forumet. Foresten kven er denne Array? Endret Oktober 4, 2012 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2012 Array er en teknisk feil som ikke påvirker noe, et systemnavn istedenfor det ordentlige navnet. Det må redigeres noen programfiler for å få det fjernet, men en vakker dag er nok Array borte. Fint du følger med på oppdateringer av underforum, skal se på det du har listet opp (bare ikke i kveld).:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Har gått grusomt tregt i det siste... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Med hva da, prosjektet ditt? ;) Fint om du var litt mer spesifik om hva du opplever som tregt; er det hovedsiden, tråden din, BF generelt? Jeg opplever det ikke sånn fra her jeg sitter, men det finnes verktøy du kan benytte avhengig av nettleser for å sjekke hastighet, og at du evt kan se hva som henger. I farta husker jeg; Firefox - yslow IE - trykk F12 -> profiler -> start profile Chrome - trykk F12 -> profiles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2012 Med hva da, prosjektet ditt? ;) Fint om du var litt mer spesifik om hva du opplever som tregt; er det hovedsiden, tråden din, BF generelt? Jeg opplever det ikke sånn fra her jeg sitter, men det finnes verktøy du kan benytte avhengig av nettleser for å sjekke hastighet, og at du evt kan se hva som henger. I farta husker jeg; Firefox - yslow IE - trykk F12 -> profiler -> start profile Chrome - trykk F12 -> profiles ''Med hva da, prosjektet ditt? ;)'' Denne tenker jeg du er meget fornøyd med ;) Nei, jeg har brukt 4 dager på å komme meg inn på denne tråden her for å skrive det jeg skrev, til å begynne med. Har som oftest kommet med inn på hovedsiden men når jeg trykker på prosjektforum så bare laster det til evig tid, uten at noe skjer. Men plutselig er det i full fart igjen, så det går opp en gang, og ned hundre ganger.. :p Har også prøvd med forskjellige PC'er og tilogmed i røros.. ;) Akkurat nå ser alt ut til å fungere bra :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg har ikke opplevd treghet på forumet og er her inne relativt mye i løpet av en dag. Bruker Opera btw. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg bruker chrome. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg bruker chrome. Jeg har det samme problemet. Men det er også på noen andre nettsider. Sliter med å finne ut av det faktisk. Men jobber med det. Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2012 Et lite forslag til Ford delen av forumet. Kva med å utvide S-max delen til å også gjelde C-max og B-max? Og kanskje eit underforum for Kuga og Ranger, eller ikkje. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Desember 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2012 Et lite forslag til Ford delen av forumet. Kva med å utvide S-max delen til å også gjelde C-max og B-max?Og kanskje eit underforum for Kuga og Ranger, eller ikkje. Takk for innspill. Herved opprettet.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 (endret) Kva var det som var årsaken til at forumet låg nede ei stund igår? Og Mercedes er på vei med ein nye C klasse, W205. Ein kompakte sedan Cla, C117. Og ein kompakte suv Gla, X156. Citan sin internkode er W415. Endret Januar 31, 2013 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steini777 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Jeg fikk "Database Error" i går da jeg prøvde å skrive innlegg, men det funker jo nå :) Siter Volkswagen Passat 3BG - 1.6 75kW/102 hk - 2004 mod. Motorkode: ALZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Vi kåla det litt til under kopiering av en database. Så vi hadde litt nedetid mens vi fikset det :D Beklager det :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg