Momentpower Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Etter å ha blitt hjernevaska på dette forumet, skal jeg til å polere min nye bil. Lurer på om jeg trenger noe flere ting for å fullføre bilen utvendig. Har i dag vært å handlet polerings produkter. For en shine til vinteren. Det er denne som skal få litt TLC: Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 2 bøtter er kjekt å ha.(ha eine bøtten halvfull med vann for å skylle vanskehansken) Og ein til påføringspad (sia du skal ha på 3 produkter. Men det kan og være greit å ha nokre i reserve) Avfetting kan du og kjøpe deg. Og ein vaskekost for å vaske motorrommet. Du har ingen svarte lister, men du har mykje plastikk i motorrommet, som kan få ein oppgradering. (kan sikkert venta til våren med det) Clay kan du kjøpe til våren og. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentpower Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 2 bøtter er kjøpt og avfetting har jeg fra før, prøvde å kjøpe prikkbort men solgte bare i 20 liters dunker. Bare jobben som står igjen da. Mulig jeg kjøper flere pads, kansje ikke dumt. Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Jeg ville også investert i et par gode Microfiberkluter. Rimelige MF'er har en tendens til å lage små riper. Er du usikker på kvaliteten, test på baksiden av en CD. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Flere appl.pad`s og et par fluffy MF så er du i mål:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 2 bøtter er kjøpt og avfetting har jeg fra før, prøvde å kjøpe prikkbort men solgte bare i 20 liters dunker. Bare jobben som står igjen da. Mulig jeg kjøper flere pads, kansje ikke dumt. Eg kjøpte 5 liter prickbort på http://www.godkjemi.com Der kan du og kjøpe 3-pack med Meguiar`s sine mf kluter. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinsj Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hva tar egentlig godkjemi i frakt for en 5 litring med prickbort? Kommer ikke fram av hjemmesiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Bra start det der, men ville bytta ut polerdukene fra TW med noen bedre. Meguiars sine funker gull, og de selges i tillegg på bilextra. Vill og handla flere appl. pads da du aldri får nok av disse :P Husk bilder da ;) nydelig bil du har forresten Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hva tar egentlig godkjemi i frakt for en 5 litring med prickbort? Kommer ikke fram av hjemmesiden. 139,- Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Har i dag vært å handlet polerings produkter. På BilXtra, tydeligvis ;) Den felgrensen er faktisk veldig bra, men den inneholder litt syre så jobb med ett hjul av gangen og skyll godt. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Var vel det jeg og betalte for 10 liter pluss noen småting til. er ingenting å si på frakta ;) Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Var vel det jeg og betalte for 10 liter pluss noen småting til. er ingenting å si på frakta ;) RETTELSE. Gratis frakt da jeg bestilte for over "minstesummen" Genialt :D Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 RETTELSE. Gratis frakt da jeg bestilte for over "minstesummen"Genialt :D ..og jeg takker for bestillingen :) (det er meg som driver godkjemi.com) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ognaulf Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 ..og jeg takker for bestillingen :) (det er meg som driver godkjemi.com) Hehe, det visste jeg :P bra side det der.. Siter Kjetil.. - Peugoet 406 1.8 2000 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentpower Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Og her kommer resultetet av mange timers arbeid. Min første skikkelige polering etter insirasjon fra dette forum å med god hjelp fra tråden bilpleie for dummies 2.(10 timer arbeid) Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg