todleif Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Ser bra ut dette! Eg rekner med at du er fornøyd med resultatet? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentpower Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Er godt fornøyd men lurer på om jeg skal legge flere lag. Men tror det får bli en annen gang. Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Bra resultat dette! Nydelig farge på bilen din :) Du får legge et lag til med Carnauba neste gang du har vasket bilen, det er fort gjort ;) Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentpower Skrevet November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Får prøve å legge et lag til med carnuba etter vask ja. Må spreng fyre i garagen først da så tempen blir riktig. Måtte det da jeg polerte. Siter Skoda Octavia RS 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg