Atlesen Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Noen som vet? Er i ganske god stand tror jeg. Er fra en 850 T5. Årsmodell osv er jeg ikke sikker på. Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 har en 850 bakaksling? tror ikke det du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 har en 850 bakaksling? tror ikke det du... hæ ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 den her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 den her? Hmm, neei, ble litt i tvil nå ettersom jeg ikke har den fremfor meg, kan skjekke i mårra.. Men den er lik en bakaksling,syntes jeg ? Noen som kan skjønne hva det er ?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 850 er framhjulstrekk, derfor ingen bak aksling, mener det er bare hjul oppheng bak på 850.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 850 er framhjulstrekk, derfor ingen bak aksling, mener det er bare hjul oppheng bak på 850.. Framaksling da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Er bare festen i navet fram som stikk aklingene fra gir kassen går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Er bare festen i navet fram som stikk aklingene fra gir kassen går.. Er det stikk aksling jeg har a? Aner særiøst ikke egentli.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Er det stikk aksling jeg har a? Aner særiøst ikke egentli.. det er 2 stikk akslinger som går fra girkassen og til fjerbein.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet November 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 det er 2 stikk akslinger som går fra girkassen og til fjerbein.. Hmm, skal se imorgen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hmm, skal se imorgen jeg :) ta bilde og sleng ut, blir lettere og svare på hva det er da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 da har jeg funnet ut att det er en 850t5 91-99 mod stikkaksling :) Noen som vet hvor mye den er verdt ? Atle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Veit ikke helt kg prisen på stål , men blir vel kansje 2kr eller noe? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 som veit hva den er verdt ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg