Gå til innhold

Problem med xenon

Ranger emnet

audi_a4-1,8tq

Anbefalte innlegg

Monterte xenon i kjørelysa nå i kveld, men har et lite problem som sikkert alle andre har også:p

xenon lysa vil ikke lyse med mindre jeg slår på bryteren? Det venstre kan slå seg på av og til, men må slå på bryteren for å få på begge lysa! Leste noe om at det er en motstand i de automatiske kjørelysa, slik at det bare er 9v ut på lysa, og at man kune fjerne den motstanden? Noen her som har gjort det på B5?=)

Fann forresten den infoen HER.

Takker for alle som kan hjelpe til:)

xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må kjøpe monstandere å sette på, dette er et problem på a4ene. er et bra kit hær. http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684

Audi S4 c4:

034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance.

maped by 034 Motorsport. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo:

Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump ,

Ferita exhaust 2,5. 

Custom maped by Anders Ringstad 

Dyno: whp 380hp / 590nm

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wu-style skrev:
dere må kjøpe monstandere å sette på, dette er et problem på a4ene. er et bra kit hær. http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684

Haha, disse kosta jo like mye som jeg betalte for lyktene og 4 x h1 6000k xenon:D

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

al3x skrev:
Hehe, glad jeg har tysk import jeg :) Xenon kitet slår seg på bare jeg starter bilen ^^

What? Kan er ikke alt av lys slukka da? Pleier å være svart til du skrur på park, så til nærlys. Da skrur mine seg på, diggbart:)

97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt

*91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drunken_M skrev:
Ja, er bare snakk om mostand og kondensator. Hadde jeg vist mange om og farad som trengtes skulle jeg lodda sammen no shit til deg, pakka det i julepapir å sendt til deg:P

Hehe:d det var da snillt:) men er ikke så vanskelig å vri på brytern da;)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drunken_M skrev:
What? Kan er ikke alt av lys slukka da? Pleier å være svart til du skrur på park, så til nærlys. Da skrur mine seg på, diggbart:)

Å ja, nei her går kjørelysa automatisk på når jeg starter bilen. Men for å kunne bruke fjernlys må jeg vri hendelen helt opp, samme må gjøres for å få lys på inni bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider