SyClOnE Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Hei.. Lurer på om noen har vært borti skreddersydde leatherlook trekk fra HTS? Passform og kvalitet og sånt? Er vel bedre å trekke om, men det er vel dyrt.. Alle svar mottas med takk.. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Faren til en kompis av meg levere bilrekvisita! Jeg vet han har noe setetrekk som er skreddersydd. vet ikke om det er i skinn eller om det er til alle typer biler. Har nemlig kun sett det i bilen til kompisen min, som er en golf II Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet August 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Javel..åssen så de ut på setene da? Var de tighte og fine, eller så det helt jævlig ut? Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 De er drit smoothe... Skikkelig side støtter i sete trekket og vw emblem i trekket. men de er dyre! Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet August 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Javel..du har ikke peil på åssen merke det er? Kunne du finni det ut for meg? Eventuelt Lagt inn et bilde av de... Hrs skal ha 2k for skreddersydde trekk framme.. Er de du tenker på dyrere?? Mvh Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2002 Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by BmwPower Hei.. Lurer på om noen har vært borti skreddersydde leatherlook trekk fra HTS? Passform og kvalitet og sånt? Er vel bedre å trekke om, men det er vel dyrt.. Alle svar mottas med takk.. Jeg har skreddersydde trekk fra HTS, passform og kvalitet er helt topp. Ganske mange som har blitt lurt, og trodd det er skinnseter i blekkmærra. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet August 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 hapyhappy spørs om det blir skreddersydde trekk på meg og da.. Får man skreddersydd til baksetene og, samt nakkeputer? Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2002 Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by BmwPower Får man skreddersydd til baksetene og, samt nakkeputer? Ja! Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet August 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 :D Hvor mye vil det koste komplett med frammstoler, baksete og nakkeputer? Hvor lang leveringstid? Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2002 Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by BmwPower :D Hvor mye vil det koste komplett med frammstoler, baksete og nakkeputer? Hvor lang leveringstid? Jeg mener det kom på litt over 2000,- for komplett sett i 1996, husker heller ikke om det var full pris, det ble bestilt samtidig som bilen ble hentet hos forhandler. Det tok vel to-tre uker hvis jeg ikke husker feil, men det tror jeg var pga. at bilen hadde vært markedet bare ett par uker, så de hadde ikke ferdige maler til delene ennå. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet August 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Ok..2000 holder bare til frammsetene det nå.. men mulig jeg kan få rabatter gjennom en kompis.. men det høres uansett interessangt ut.. du har ikke tilfeldigvis bilde? takker for bra respons.. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Vidar Pedersen Skrevet August 18, 2002 Rapporter Share Skrevet August 18, 2002 Originally posted by BmwPower du har ikke tilfeldigvis bilde? takker for bra respons.. Nei, jeg har ikke bilde, men jeg kan ta noen. Drag Finals til helgen, så jeg kommer nok til å levere film til fremkalling. Siter Bjørn V. Pedersen Norsk Dragracing Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg