Gå til innhold

Golf 2 GTI 8V

Ranger emnet

dyngman

Anbefalte innlegg

hmmz.. var 190 som var toppfart på 8v'n.. eller var det 200? noe rundt der.. 16v har vel toppfart på 210 og g60 på 216 eller noe slikt.. husker ikke helt nøyaktig.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva reell hastighet på 8v'n min var når jeg hadde pila til det speedometeret viste på max.. men fort gikk det.. dekka var ikke hr dekk så dem smeltet og ble super slicks.. ble vinglete og klisete.. :P

Ok politi, kom å arrester meg nå! :)

var ung og dum den gangen ;P

- 1998 BMW E36 316i Touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig viktig at de hastighetene jeg sa er reele hastigheter.. ikke speedometer hastigheter.. kommer helt garantert snart en småunge og påstår at 16v'n gjør 240 fordi det gjør bilen til kompisen hans fordi det harn sett..hehe

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med 210 på nåla til en gammel golf 1 1,6 og 120 i andregiret:)

hehe 4 trinnskasse..

Ps ok det var i nedoverbakke eller hva havdal? :)

VW Bora 1.8t 2001 mod

til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo

x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil)

x golf gl 1,8 1988 jema

x Ford Sierra 2.0 is vraka

x Fiat Uno Fire 1,0

x Nissan Cherry 1,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er flere av oss som kan sånne historier.

Min første bil, Golf 1 1.5 GLS, 70hk

4 trins kasse

Ut fra oslo, mosseveien, den lange tunellen der, med fullastet bil (4 personer) presset den lille grønne bilen seg opp i 190 km/t før den ikke klarte å gi mer.

SKUMMELT! Tenk på belastningen på de bremsene om noe hadde skjedd...:o

ikke noe som en 5'er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Kan ikke GTI 16v'er gå i rundt 220-230 ? Jeg har hatt min i 190 "ekte" fart (210 på speedoet), og den hadde MYE mer å gi ! Det begynte å klatre sakte, men har jo bånna biler før, så jeg vet jo hvordan de går rett før :P

Raskeste Golf II er Gti G60 med 217 i toppfart

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider