Celica rules! Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 jeg har en audi a4 som ikke kilometer teleren vises.. lurte på om det kan være ei lyspære som er gått? i så fall åssen lyspære er det som sitter der?? håper på svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokis Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hei Har samme problem men det kan vel ikke være en pære er det ikke et lite display da? Jeg tenkte at det kunne være en sikring men da ville vel speedometeret også kuttet ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Tviler på at det er ei sikring, for jeg tror det er bare ei sikring på hele dashbordet. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Er faktisk bare ei pære:P jeg brukte 5 minutt på å bytte pæra;) veldig enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokis Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 Måtte du skru ut speedometerert da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Mars 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 kos pære brukt du ? :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Mars 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2009 må ikke ut med selve speedometeret men hele instrumente må ut.. tar bare av det plastik dekslet som sitter over rattet. der er det to skruer som du skrur ut, så tar du ut instrumenet. kan være litt trangt. så er det to kontakter bak på instrumentet som sitter med en slags lås som du må ha ut så tar du ut instrumentet, å da ser du pæra;) er standar instrument pære på 5w ell no.. diger svart sokkel.. får den på biltema;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg