Gå til innhold

el vinduer

Ranger emnet

PrinsWilhem

Anbefalte innlegg

Jeg har el vinduer på golfen..

men får ikke styrt dem forfra, er det da dårlig kontakt i bakdørene bare? Får kjørt dem opp og ned bakfra men ikke forfra..

Det er vel kontakt i døra da siden de får strøm? Eller får de strøm utenom de knappene foran?

Den barnesikrings knappen funker..

Og en ting til. Passer venstre vindusheis på høyre side og omvendt?? Foran altså..

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kammerat a meg, (Han med vr6 syncoren) hadde problemer med ell vinduen svikta bak også, der var det ledningen mellom døra og karr. som hadde knagd seg gjennom isolasjonen og en liten kortslutning til brytern fremme, men funka bak der også.. ta og sjekk den du, visst ikke kan det jo alltids være styrings enheten, (releet i døra,) som har fått seg en knekk...

Brytern og print plata er ofte utsatt for fukt og kan jo se over disse også

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her var det mye teorier..

har hatt trøbbel med ledningene i døra før også. Tillog med hattn på verksted, men ledningen røyk etter par uker.

De klikker helt noen ganger. Her om dagen kom jeg ut, tok av alarmen, alle 4 vinduer gikk halveis ned så litt opp så litt ned og gikk sånn i 5min ca. Trykka på alarmen igjen og da gikk de bare ned og stoppa. Fikk de IKKE opp igjen innen ifra. De funka ned men ikke opp.

Tok bakdøra og åpna/lukka hardt ca1000 ganger, og da funka dem igjen.

Hva i all verden kan det ha vært fornoe? Irr på en ledning eller noe?

Hadde ei full dum og utrolig irriteranes jente i bilen som klikka og hu knuste bakdøra igjen. Det likte visst ikke vindus heisene og de bynte å dure lissom. skjedd fler ganger att en av de bak durer litt. Noen ganger går til og med vinduet helt til bånn, da må jeg åpne og lukke døra HARDT for att den skal funke igjen.

Så til slutt, dette er min første og siste post som er så lang.

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med vr6 hadde og problemer med å få igjen vinduene i blandt, de gikk litt opp av og til helt opp men så ned igjen, og stoppa av og tilakk som de ville, og levde ofte sitt egget liv..

Han tok ut hele print korte for å finne ut om det var gåent, og bare så det er sagt, det kortet er DYRT ho møller, men som sagt han renset og fikk tettet rundt brytern, den var ofte full i kondens, og fikk bytta ledninge, har ikke hatt problemer nå på snart et år....

Men i mellom tiden tok han ut sikringen eller koblet bakrutene i fra, for at de ikke sku gå ned osm de ville, og da adde han ikke problem med framrutene heller, så det tyder på at det er en eller annen form for kortslutning eller overledening på styring til bakrutene...

Kan jo høre med møller eller et verksted som har hatt sånne biler inne, for du er ikke den første som har det problemet så dem vet helt sikkert ka det er, men er ikke sikkert de vil fortelle deg det, men vil bare ha jobben og et par 1000 lapper ..

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider