Eirin Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Jeg tenkte å legge ut litt bilder av mine modellbiler. Det er ikke så mange foreløpig men regner med det blir flere etterhvert! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Dette er den første jeg har bygget. En 1967 Ford Mustang! Slik skulle den bli men jeg gjorde noen endringer når det gjaldt farver.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Her er mitt nye prosjekt en 2005 Mitsubishi Lancer Evolution. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ble tøff den Mustangen der ja :thumb Hva bruker du til lakkeringen, airbrush ? sprayboks ? eller vanlig lakksprøyte ? Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Sprayboks. Tamiya color for plast. Det var det jeg brukte på mustangen og tenkte å bruke på Lanceren. Stort utvalg i dette merket og det er lett å få en jevn og fin farve. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 åååh! :) hadde alle jenter som hete det samme som deg samla på modellbiler hadde jeg visst hva jeg sku kjøpt damen min til jul :D he he nei men skal vi se om jeg har noen bilder av lekene mine : så har jeg en H1 og noen par Ferrarier til , og tror jeg har en SRT 10 på lofte Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 De har jo bomma litt på motoren på mustangen, for det var ikke akkurat v8er som sto i bilen i filmen, men eller stilig! Likte fargen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Jeg valgte den andre motoren som følgte med. Har gjort noen ulike forandringer med farve og motor. Valgte de detaljene jeg syns var kulest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 åååh! :) hadde alle jenter som hete det samme som deg samla på modellbiler hadde jeg visst hva jeg sku kjøpt damen min til jul :D he he nei men skal vi se om jeg har noen bilder av lekene mine : så har jeg en H1 og noen par Ferrarier til , og tror jeg har en SRT 10 på lofte Hehe.. desverre er det ikke så mange jenter som er veldig interessert i bil og modellbilbygging. Men jeg har da nylig blitt hekta og begynt litt forsiktig med biler som jeg syns er digg. Kommer nok flere bilder av mine etterhvert :well: Du hadde mye bra. Likte spesielt bobla!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 det ligger en butikk i trondheimsveien i oslo, der det ser ut som det er et enormt utvalg av slike biler. Men det visste dere kanskje? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Om det er interresant så kan eg legge ut ei liste av dei modellane eg har. Det er bare traktormodellar eg har pluss litt redskap. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Stilig at noen drive me taktormodellar også. Jeg er mer interesser i bil enn landbruksmaskiner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Desse modellane har eg. Valtra Valmet 8750 - 190 hk. Massey Ferguson 8280 - 288 hk. Challenger MT 765 - 330 hk. Mc Cormick MTX 155 - 144 hk. Deutz Fahr Agrotron 6,05 - 105 hk. John Deere 6410 - 104 hk. John Deere 6920s - 162 hk. Jcb Factrac 8250 - 260 hk. Jcb Factrac 3185 - 188 hk. Ford 8830 - 186 hk. Fendt 936 - 360 hk. Claas xerion 3300 - 335 hk. Case ih 310 - 345 hk. Case ih 305 gold signature edition Case ih 535 gold signature edition Kverneland pb 100. 7 skjærs vendeplog. Dei tre siste får eg ikkje opne før julafta, dei kosta 1500 kr. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Litt av byggeprosessen til Evo'en.. Interiør begynne å ta form.. Måtte laga anlegge fint! Motor og felger.. Så nå er det bare finpuss og karosseri igjen! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Nice! Følgde det med både V8 og r6 med mustangen? Riktig at du valgte V8'rn. Det som skal vere i amerikaner, ikkje japse 6'er! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg