Eirin Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 nei.. den er like hel.. men har ikke fått gjort så mye på den i det siste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Et lite tips: Bruk matte farger. spess på interiør, understell, osv.. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Takker for tipset! Har prøvd meg litt frem og har funnet ut at det blir best med matt inni og gloss på utsiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Du må få ut bilder da!!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 jada.. må bare få gjort noe på den siste.. er ikke vits i å legge ut bilder enda. men det kommer når jeg får bygget litt mer på den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Fått bygd no mer? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 nei det har ikke blitt så mye bygging i det siste. Men burde bli ferdig med den bilen snart. Har vært litt mer opptatt av min nyinnkjøpte XMODS RC bil.. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisseg60 Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Nå har hun fått fart på byggingen igjen. Bare dra frem gullroten! Jeg kjøpte en gammel vw buss hun kan bygge, men hun må bygge ferdig den hun holder på med først. Så nå sitter hun her med vinen sin og maler! Siter Jeg hadde en Golf en gang.! http://forum.corradoclubnorwegen.com/viewtopic.php?f=3&t=120&start=0 http://www.bilforumet.no/corrado/198604-kisses-corrado.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 jaja.. nå kommer snart flere bilder bare eg blir ferdig.. dette sette er det værste eg har vært borti. ingen deler som passer ordentlig, enkelte ting mangler nummer på del og forklaring på tegningen.. ikke så lett når man er nybegynner og har begitt seg ut på et sett som man må være magiker for å få til... men det kommer.. ferdig i løpet av morgendagen tror eg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet April 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Her kommer da bilder av det siste fullførte prosjektet... Hadde litt dårlig kamera nå men bedre bilder kommer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 7, 2009 Rapporter Share Skrevet April 7, 2009 Den blei fin den!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Takker!! Nå er det nytt prosjekt på gang.. VW buss!! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet April 10, 2009 Rapporter Share Skrevet April 10, 2009 Har vurdert det settet eg og. Åssen er det tru? Men eg må bli ferdig med prosjekta eg har liggans før eg handlar meir trur eg... Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirin Skrevet April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2009 Det er et veldig enkelt sett hvor man slippe rå male alle delene selv. det er ferdig malt. Jeg skal lakke karosseriet i hvitt og rødt. synd den fargen det var lakker i var litt matt og kjedelig. Men det er opp til enhver smak. Men litt deilig å slippe å lakke alle deler selv. og det går jo an å lakke hvis man vil ha andre farger enn orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg