Gå til innhold

Mine modellbiler.

Ranger emnet

Eirin

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Øvrekleiv skrev:
Nice! Følgde det med både V8 og r6 med mustangen? Riktig at du valgte V8'rn. Det som skal vere i amerikaner' date=' ikkje japse 6'er![/quote']

Eh... Kansje eg bomma litt då eg lura på om det var rekke 6'er med, men det er vel kanskje rekke 4'er? Egentlig ikkje noko å henge seg opp i, men... Hvor kjøpte du dei to setta forresten?

Blei bra begge bilane forresten!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvrekleiv skrev:
Eh... Kansje eg bomma litt då eg lura på om det var rekke 6'er med' date=' men det er vel kanskje rekke 4'er? Egentlig ikkje noko å henge seg opp i, men... Hvor kjøpte du dei to setta forresten?

Blei bra begge bilane forresten!![/quote']

Tja kansje det var en R6 fordi Mustang kom også med R6 originalt

Bilforumet.no
Moderator: Lakk og Karosseri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øvrekleiv skrev:
Eh... Kansje eg bomma litt då eg lura på om det var rekke 6'er med' date=' men det er vel kanskje rekke 4'er? Egentlig ikkje noko å henge seg opp i, men... Hvor kjøpte du dei to setta forresten?

Blei bra begge bilane forresten!![/quote']

Den motoren de hadde i filmen var en 200sx s15 rekke 4'er.

Settene kjøpte jeg hos en forhandler i Drøbak, husker ikke helt hva det heter der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirin skrev:
Den motoren de hadde i filmen var en 200sx s15 rekke 4'er.

Settene kjøpte jeg hos en forhandler i Drøbak, husker ikke helt hva det heter der..

feil,sitter nissan skyline rb26 motor i den.

litt info om bilen:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=115639#4

98 vw golf 4 gti

Member of VW Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oter11 skrev:
feil,sitter nissan skyline rb26 motor i den.

litt info om bilen:

http://www.edmunds.com/insideline/do/Features/articleId=115639#4

Drar han ikke ut motoren i "mona lisa"??

Den han vraka helt i starten? mener da sannelig det var en s15!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oter11 skrev:
sjekk hva som står i linken.

a 1967 Ford Mustang fastback with the turbocharged 2.6-liter DOHC 24-valve straight-six from a mid-'90s Nissan Skyline GT-R between its front fenders.

Jepp! greit. Enda et teign på at f&f tokyo drift er en rævva film! Hvorfor i helvete skal det virke som de henter motoren fra den vraka når de har putta inn en skylinemotor!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...