Gå til innhold

gamle folk i trafikken- hva skjer om dagen???

Ranger emnet

merce-123

Anbefalte innlegg

Ferskt eksempel:

Igår, ca i 13-tiden skulle jeg bort på tomta for å se hvordan de lå an med huset mitt. Kommer ned til en ganske ny rundkjøring her, havner da bak en Golf eller Polo som skal samme vei som meg.

Det første kvinnemennesket da gjør, er å blinke til VENSTRE når vi tar av til høyre!

Videre går så ferden i 40 km/t, dette er i en 60-sone. Veien er nyasfaltert, tørr og det er sol med klar blå himmel.

Neket bak rattet holder 40 noen hundre meter til, før vi kommer til et lyskryss. Her bremser hun ned ca 150 m FØR krysset og sinker trafikken ytterligere.

Jeg skal heldigvis over i venstre fil og gamle skinnet får høre hornet helt når jeg kjører opp på siden av henne og til jeg er ute av krysset igjen...

Blir så forb....!!

Kjenner til den der ja! :angry:

Det du skreiv er med på å styrke innlegget jeg skreiv over å;)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dem fikk som fortjent. Sånn er det å ikke ha kontroll når det er glatt, dem har sikkert ikke satsa så veldig heller. Det gjør ungdommene som regel når dem drar av.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem fikk som fortjent. Sånn er det å ikke ha kontroll når det er glatt, dem har sikkert ikke satsa så veldig heller. Det gjør ungdommene som regel når dem drar av.

Er du helt rar? Du kan ikke sitte her å si at noen fortjener å kjøre av veien, når det ikke er noenting som tyder på at det var selvforskyldt! Bruk hue litt før du skriver...

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt rar? Du kan ikke sitte her å si at noen fortjener å kjøre av veien, når det ikke er noenting som tyder på at det var selvforskyldt! Bruk hue litt før du skriver...

vitne som så det her:

"at bilen kjørte tilsynelatende helt normalt før den plustselig skar over i motsatt kjørefelt og ut i grøfta"

så ikke det før nå.

sorry, my fault. Bøyer meg i støvet.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veien er GRUSOM. Sporete som faen, og asfalten er fordi elendig. Det er riskosport og gire ned for og ta en forbikjøring, tilogmed når jeg har orginal dekkdimensjon. Med sommerdekkene er det nesten galskap. SÅ sporete er det :P

Har vært sånn 5 utforkjøringer der bare den siste uka. Og bare fordi de er gamle betyr ikke det at det var deres feil. Det skal dog sies at jeg støtter teorien, men når det har vært 5 andre utforkjøringer der den siste uken, så lar jeg tvilen komme de til gode.

Den siste linken er et godt argument for hvorfor en legesjekk samt teoriprøve hvert år etter fylte 70 er en god ide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veien er GRUSOM. Sporete som faen, og asfalten er fordi elendig. Det er riskosport og gire ned for og ta en forbikjøring, tilogmed når jeg har orginal dekkdimensjon. Med sommerdekkene er det nesten galskap. SÅ sporete er det :P

Har vært sånn 5 utforkjøringer der bare den siste uka. Og bare fordi de er gamle betyr ikke det at det var deres feil. Det skal dog sies at jeg støtter teorien, men når det har vært 5 andre utforkjøringer der den siste uken, så lar jeg tvilen komme de til gode.

Den siste linken er et godt argument for hvorfor en legesjekk samt teoriprøve hvert år etter fylte 70 er en god ide.

jeg skreiv også at jeg ikke leste artikkelen godt nok, bare for å ha det sagt, så etterpå at det sto at vitner så ingenting som var galt gjort av dem. Såklart finns det noen gamle som kjører greit nok, men dem er det ikke MANGE av.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider