superflow Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Noen som kommer til lånke i april da? Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayer Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Noen som kommer til lånke i april da? Jeg skal hvertfall kjør på lånke i 2009,ble ikke noen løp på meg der i år så!!liker den banen godt også, arti bane :worshipbm: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Kommer nok dit med en av bilene om jeg er hjemme iallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vulva Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 I år skal jeg dit. Kun tilskuer ifjor. Stiller superflow med grom-vogn eller en sprek sedan??? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superflow Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 vi får se :) Siter 94` Transporter 96` omega 2 stk volvo 240 bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Har planer om og starte sesongen der ja. Var artig i år ihvertfall Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thdude Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Tøft at dere kommer til Trøndelag å kjører . var jo et kjempe løp der i fjor , og standaren på bilene der var ganske høye , mye gromt ! Får vell bare håpe på bra oppmøte i år å -Hårberg- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 No e det vel bare trøndera som har sagt ja enda da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snømann Skrevet Januar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2009 Har ikke prøvd den banen før, skal gå opp fra Junior til åpen klasse i 09 sesongen. har planer om å kjøre der hvis jeg får slengt sammen bilen før den tid:)har kjørt de fleste baner i Trøndelag, men utrolig nok ikke Lånkebanen:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Kommer vel med 1600 colten,har 19 plass fra i fjor,men har nå fjernet katalysatoren så regner med å stige en del på lista ja!!!! Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn90 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 har vært der før, men husker ikke hvor det var på kartet. noen som kan friske opp hukomelsen min? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RammelRacing Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 På veien fra værnes mot selbu Siter 95 Iveco Turbo Daily 96 Mitsubishi L400 Div Mitsubishi bilcross biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Kansjke jeg kommer dit for å se på, da en kamerat i klassen kjøre bilcross, men sin Datsun med Volvo motor, som er under overhalling på skolen. Blir skøy! =D Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Jeg kommer for å være tilskuer ^^ Skal være med Team Grevling og heie fram Glenn Haug i JR :volvsmile Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg