airone Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Neon min (95mod) ble kondemnert etter innbrudd, og jeg sitter igjen med litt deler i garasjen. et par seter, frontlykter (inkl blinklys) og baklykter, og høyre projektorlykt, pluss nydelige sommerdekk på orginal stålfelg. Har prøvd å annonsere på finn.no, uten respons, så hvis det er noen som kan bruke noe av dette, så ta kontakt før det havner på dynga. epost, PM, eller telefon ( nitofirefemsjufemsjufem). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 :) ja, kjempe dumt at du ikke hadde begge prosjektorlysene ellers hadde kjøpt de på flekken ;) ellers fikk eg ordnet blinkelyset bak ;) har du ikke dash deler? som det øvre dekselen + side panelene til A stolpen og dørpaneler er også av interesse:) hvor var det du bodde? Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 har kun de delene jeg nevnte. Bilen ble ribba for det meste, men jeg fant igjen den ene lykta inni en hekk 4 uker etter inbruddet. Jeg har muligens bagasjeromsmatta, og et orginalt reservehjul også, men der tror jeg det stopper. bor i oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hower Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 ligger delene fremdeles ute på finn? hva er grunnen til at det bare er en projektorlykt? Siter Neon '95 LE har ikke peiling på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 når bilen ble stjølet så har tyvene mistet den ene i en hekk, så airone fant den ene igjen 4 uker seinere. Jeg hadde sett annonsen i finn tidligere og spurte akk det samme -da jeg ville gjerne ha samme type prosjektor på begge sider.... :) kjedelig med tyveri av bil uansett. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
airone Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 ligger delene fremdeles ute på finn?hva er grunnen til at det bare er en projektorlykt? Som Matador sa. og jeg tror ikke jeg har fjernet annonsen på nettet. Du får søke etter neonseter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg