Rick Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 sikker på at du ikke mener tynnerbasert..? Ville vært bra sikker i min sak før jeg begynte å tvile på BossCat Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Du følger ikke mye med i verden...! Hadde du visst hvem BossCat er, så tror jeg ikke du hadde sagt det der ;) Er etter sigende nærmest Autistisk god med Lakksprøyta. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loezor Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Han er sikkert flink å sprøyte, men han har helt feil i at det er 100 år siden oljebasert lakk ble brukt. Lakken vi bruker er oljebasert lakk som er vannfortynnbar, og kan gjøres om til acryl selv om det er metallic(for penselflekking, inv. lakkering osv) Var bare det jeg ville fram til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg