rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Dette tror jeg må være det værste jeg noen gang har sett: Golf: A4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 som kjent så eier jo VAG bugatti, du kan se likhetstrekk på styling til audin og golfen på bugatti.. synes nå jeg ihvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by taxidriver som kjent så eier jo VAG bugatti, du kan se likhetstrekk på styling til audin og golfen på bugatti.. synes nå jeg ihvertfall.. Ser vel like jævlig ut for det vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 ja, det glemte jeg å skrive.. hehe.. ikke helt meg, men det finnes sikkert noen som liker det også, blir litt for mye for meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 de ble litt bugattiserte ja.. Forstod meg ikke helt på den stylingen der, men spesielt var det.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Er vel slik de regner med utviklingen på frontene blir. (Audi sin front blir nok veldig lik) Og luftinntakene er videreutviklet fra de de har nå..... Sett verre styling. :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Det er nok bare å venne seg til det... slik blir i hvertfall Audiene fremover... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 synes det var dritrått jeg!!.. spesielt audi'en nederst!.. :D Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Ok, jeg skal bite i meg at det ikke var så ille på Audien ( men det betyr ikke at jeg på noen som helst måte liker det ), men på Golfen var det helt fryktelig. De luftinntakene på siden av fangeren gjorde det ikke noe bedre heller. Og sideskjørtene på Golfen; HALLO!?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Synes ikke dette ser så værst ut jeg.. For en gang skylds så har dem "tenkt på utsiden av boksen" All kreditt å ære til gutta fra Seidl!!! MrLeone Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 har det klikket for seidl?? det er det nok lenge siden det gjorde. se på mye av stylingen de har laget opp gjennom årene så kan man si de er noe for seg selv Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg synes ikke det var så halvgærnt jeg. Alle nye Audier kommer med en front som likner, og den nye Golf GTi har jo også en liknende front. Men de kunne klart seg uten de store "RS4" luftinntakene på siden. Event. lagd noen som var litt mindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Av en eller annen grunn får jeg aldri sett bildene til boramannen, hva skjer? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by DeeLuxe Av en eller annen grunn får jeg aldri sett bildene til boramannen, hva skjer? merkelig... jeg får de opp både hjemme og på jobben. Det virker som om de fleste andre får de opp også. Kan det være noe med nettleseren din? har du prøvd å gå inn på forumet med andre maskiner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 jeg har prøvd å skrive direkte url til bildene i browseren men det funker ikke det heller, kommer forresten ikke inn på http://www.vwvortex.com heller. Har prøvd med 3 forskjellige browsere og får ikke opp bildene i noen av de,merkelig. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg