coilen Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 noen som kan anbefale meg en turbomotor som man kan trykke oppi ein manta b?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 c20let fra calibra/vectra turbo Trenger litt modding av varmeapparat for å få plass til fordeler. Må vell lage ett nytt grenerør også siden dette er en motor bygget til fwd biler. Ellers er jo cossie motor ett alternativ da. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Evt bygge opp ein 2,2i eller 2,4i med turbo, går an det og. Men uansett så er det ikkje berre bolt on :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 cossie ja de er altid et alternativ;)de var motor fra calibra eg tenkt eg. er de mye jobb med ledninger og motorfester?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 de er forlett med bolt on;) man må legge litt tig og kjærlighet i bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Ganske mange i OMC som kjører med c20let i ascona/manta B. trenger vell no deler fra 1.8s også, som bunnpanne hvertfall. Klipp og lim mellomaksel, kan vell bruke R25,R28,240,265 girkasser. Motorfester veit jeg det var en på OMC som solgte/selger. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coilen Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 er de ingen her som har peiling på hva som må gjøres for å sette i ein c20let motor i manta?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg