Gå til innhold

Problem me diesel golf!

Ranger emnet

Glennarn

Anbefalte innlegg

Hallo! Håper noen kan hjelpe mg me detta.

Bilen starter ittje når den er kald, bare noen ganger. Men når den er varm starter den. Har bytta glødeplugger, dieselfilter. Forige eier sa att je måtte sette på returventil. Noen som vet hvor mye en sånn koster, og hvor dem har dt ?

(x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK

(x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6

(x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0

(x) Vw golf 3 1.9D

(x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du målt at det går strøm til glødepluggene sikkringen kan ha røket

Hvor sitter den sikringa henn ? Sjekka alle sikringene under rattet der, ved peddalene. Alle dem var hele,. Kanskje ittje der den sitter men.. Var innom møller bil idag. Dem sa dt kunne være tempføleren. En kompis sa je måtte bytte tenningsbakstykke. Så je vet ittje hva je bør bytte\sjekke je..

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikringene sitter i motorrom. Skal se om jeg finner igjen tegningen med bilde av hvor ;)

tempføler tipper jeg sitter på høyre side av blokka der hvor vannet kommer ut eller på forsiden av blokka. går hvertfall en ledning dit og den sitter ett sted der hvor vannslanger går videre fra :)

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikringene sitter i motorrom. Skal se om jeg finner igjen tegningen med bilde av hvor ;)

tempføler tipper jeg sitter på høyre side av blokka der hvor vannet kommer ut eller på forsiden av blokka. går hvertfall en ledning dit og den sitter ett sted der hvor vannslanger går videre fra :)

Okay, tusen takk : )

Vet du om dt kan være noen av de feilene der eller ?

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sitter vel under panseret ved torpedoveggen? Og den var hel når jeg sjekket det i sommer...

Men ser det er luft i slangene fra dieselfilteret når den ikke går så jeg regner med det har noe med saken å gjøre...

Fyksen dieselservice eller hva det heter på Gjøvik jeg snakket med, ta en tlf dit og hør. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je finner ingen sikring je : s Har sett ved torpedoveggen og inni bilen. Men finner ingen.. Er jo sikringer inni bilen ved pedalene der.. Men ittje inni motor rom. Noen som kan forklare litt bedre hvoor den sitter ? Har sjekka der vindusviskermotoren sitter, men der er dt ingen sikringer.

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je finner ingen sikring je : s Har sett ved torpedoveggen og inni bilen. Men finner ingen.. Er jo sikringer inni bilen ved pedalene der.. Men ittje inni motor rom. Noen som kan forklare litt bedre hvoor den sitter ? Har sjekka der vindusviskermotoren sitter, men der er dt ingen sikringer.

Rett ovenfor og til venstre for der bremsevæskebeholderen sitter er det vel en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikringen er like hel gitt.. Hva f kan dt være a ? HMM..

Også lekker den olje ett eller annet sted, sjekka toppdekselpakkningen, den var like hel gitt.. Noen andre steder dt er lurt å sjekke ? : ))

(x) Vw golf 3 1.9D

Lenke til kommentar
Del på andre sider