Gå til innhold

Bytte til Alu ringer rundt speedometer

Ranger emnet

AudiA3Andre

Anbefalte innlegg

hehe, du tar av plastdekslet som er over rattstammen, under der er det 1-2 skruer som du løsner, så er speedometre løst:) eller du må bak me handa og tra ut 2-3 kontakter før det er helt løst.

så tar du det med inn i varmen å skrur vekk plasten på baksiden, å limer på ringene:)

egentli skal man ta av "glasset" å lime på fra framsiden, men det glasse satt som F..., så jeg tok meg inn fra baksiden:)

kan legge inn bilde når jeg kommer meg inn på min data:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme som Roger Håkonsen.

Var redd glasset skulle knekke så tok det i fra baksiden og presset de på, men måtte ta en kniv og skrape rundt hullene på instrumentene, ringene var veldig trange.

Limte etterpå fra baksiden med Loctite lynlim.

Jeg kjøpte mine ringer på tysk Ebay. De er i plast.

Kjøpte først noen i Alu fra http://www.diode.no ventet i 3mnd på de, endlig fikk de så var de altfor store.... De så skikkelig bra ut....men men....

Audi A3 1.8TQ 2002mod.

Ford S-max 2.0L tdci Midnight blue 2011mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det samme som Roger Håkonsen.

Var redd glasset skulle knekke så tok det i fra baksiden og presset de på, men måtte ta en kniv og skrape rundt hullene på instrumentene, ringene var veldig trange.

Limte etterpå fra baksiden med Loctite lynlim.

Jeg kjøpte mine ringer på tysk Ebay. De er i plast.

Kjøpte først noen i Alu fra http://www.diode.no ventet i 3mnd på de, endlig fikk de så var de altfor store.... De så skikkelig bra ut....men men....

hehe, måtte og fram med kniven for å få inn mine:)

skal prøve å fikse bilde.

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider