Dr_S Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 big deal.. skal jeg å:) Snart flytte ut fra mammas hus da? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Hvorfor skal jeg det!?.. 2 etasjer med hus og bor gratis.. er det noen som skal flytte ut her er det i grunn mor for jeg eier 50% av huset og tar det helt over;!) Syns ikke vi skal gi håkon så mye oppmerksomhet jeg, han er så høy på pæra fra før'av ;) Eller hva Nettby-Pappa håkon?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 oh ja.. så ble det stille.. var dette en kjepp i alu felgene dine?! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ja da blei det ijallefall klart for min del. jeg blir ikke pappa denne ganga :( litt trist men egentlig til det beste. kan være en fordel og flytte ut fra heimen før man reproduserer. men til håkon: LYKKE TIL og kos deg masse med den lille :D Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 ja da blei det ijallefall klart for min del. jeg blir ikke pappa denne ganga :( litt trist men egentlig til det beste. Usj da.. kjenner følelsen der:( Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Da er det bare å grattulere Håkon med datteren. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 grattulerer så kjempe masse med den lille :D føles det bra eller? Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Gratulerer! Når ser vi deg og rdl på trilletur sammen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 Grattis! Kos deg i småbarnstiden. Den er over før du vet ordet av det;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 syns hu virka litt mørk jeg.. sikker på at ikke postmannen droppa innom? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Håkon Skrevet Juni 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2009 phu.. må si jeg skvatt godt når jeg så overskriften på denne tråden.. :) Jaja, det var ikke meg denne gangen da... Gratulasjoner til den riktige Håkon... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2009 Grattis som pappa, ikke lenge til jeg blir det sjøl, burde være ute i løpet av en måneds tid nå... Blir moro(håper jeg).... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg