_MDS_ Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 GOD JUL! Synes det er greit og starte nå som det snart er jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 GOD JUL! Synes det er greit og starte nå som det snart er jul Synes det er like dumt og irriterende som den jule sjokolanden de allerede har satt ut i butikkene jeg:ratatatat Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 jaja handla julepils om fredagen siden den allerede har kommet ut i butikken, det er så koslig så :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Butikkane begynnar med jula i Oktober. Det nesten går å bli lei av jula før jula har begynt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Straydog Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har drukket en anstendig mengde julebrus hittil, dessverre... Hadde planer om å holde meg til desember, men neida. :op: Siter 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Vi begynte å selge julepynt og begynte med pynting av butikken i forrige uke (på Lefdal). Plantasjen starter jo tidligere og tidligere for hvert år. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Pøh..Julenissen ekke død! Han er muligens bare på "ferie"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har drukket en anstendig mengde julebrus hittil, dessverre... Hadde planer om å holde meg til desember, men neida. :op: Ja, da hadde vi samme plan med samme utfall. Det blir som å slutte med snus, forbanna vanskelig. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Ja, de siste årene har jeg hatt julefølelse fra midten av november til rundt 10 desember også er den borte, synes det er trist at de skal ødelegge julen for oss som vil ha den som den var før, hehe. Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Vi begynte å selge julepynt og begynte med pynting av butikken i forrige uke (på Lefdal). Plantasjen starter jo tidligere og tidligere for hvert år. Ja tror jeg så allerede en jule reklame for Lefdal istad, vis det ikke var elkjøp, men det er jo så og si samma butikken, Koslig med julebrus, ribbe og juleøl.. Ser ut som om det blir lite snø iår (iallefall i østfold) er så mildt nå så. vell vi får vell utsette jula litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Jeg har drukket 1 stk 0,33L julebrus, og 2-3 glass med en lett-julebrus som smakte *bob-bob*. That's it, og slik kommer det til å forbli. Har helder ikke hørt på en eneste julesang enda, og jeg nekter å kjøpe pepperkaker og andre jule-varer! Jula kommer tidligest sent november, helst begynder den 1. desember! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Følger deg på den Adivass... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Om den starter sent i november eller om den starter i desember er jo ikke så jævla nøye, godt med julebrus osv. uansett så da må man få lov til og tyvstarte litt :D Men jula blir aldri helt den samme uten snø, så får håpe det blir snø på juleaften iår, i fjor så regna det bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Om den starter sent i november eller om den starter i desember er jo ikke så jævla nøye, godt med julebrus osv. uansett så da må man få lov til og tyvstarte litt :D Men jula blir aldri helt den samme uten snø, så får håpe det blir snø på juleaften iår, i fjor så regna det bare. Pleier det generelt å snø så mye i Bangkok a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg