Gå til innhold

Da er det offisielt Jul

Ranger emnet

_MDS_

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Hvis du ikke tenker på unntakstilstanden som er akkurat nå og bare klimaet? Generelt ganske varmt tenker jeg meg. Er som regel varmest der rundt vintertider, da det ikke regner så mye heller.

Regntiden er når vi har sommer her i Norge.

Neida jeg vet hvordan klimaet er og hvordan været er da vi skal dit ;)

Tenkte mest på de "opptøyene" som skjer der nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida jeg vet hvordan klimaet er og hvordan været er da vi skal dit ;)

Tenkte mest på de "opptøyene" som skjer der nå ja :)

Det spørs veldig hvor henn i thailand du skall, Men jeg ville ikke anbefalt deg og dratt til bangkok med det første, iallefal ikke før opptøyene har roet seg ned, Kaos på blant annet flyplassene i bangkok, kraftig opptøyer.

Men Været er bra, varmt i thailand om vintern hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipangriser, julebrus og pepperkaker i midten av OKTOBER gjør at man blir drittlei det før jula er der! Hvert fall sånn jeg føler det..

Jula begynner 1.desember!

Apropo.. skal ikke tv2 sende ''The Julekalender'' i år?:D

The Julekalender i år ja:D

Tim Bjerkelund

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs veldig hvor henn i thailand du skall, Men jeg ville ikke anbefalt deg og dratt til bangkok med det første, iallefal ikke før opptøyene har roet seg ned, Kaos på blant annet flyplassene i bangkok, kraftig opptøyer.

Men Været er bra, varmt i thailand om vintern hehe

Ser frem til det ;)

Skal til Khao Lak.

<<<< Off topic ferdig >>>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På diskusjon.no ble det opprettet en juletråd i august/september. WHAT THE FUCK?!

Personlig boikotter jeg det meste av jul fram til første desember. Har drukket en flaske julebrus til, og det var den 30 november :P

Men nå er Desember her, og da får vi satse på harde pakker under juletreet. God jul! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider