Villstyring Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Marsipangriser, julebrus og pepperkaker i midten av OKTOBER gjør at man blir drittlei det før jula er der! Hvert fall sånn jeg føler det.. Jula begynner 1.desember! Apropo.. skal ikke tv2 sende ''The Julekalender'' i år?:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Pleier det generelt å snø så mye i Bangkok a? I Bangkok er det ikke mye snø nei, men nå som jeg befinner meg i Norge hadde det jo vært litt stas med snø rundt juletider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 I Bangkok er det ikke mye snø nei, men nå som jeg befinner meg i Norge hadde det jo vært litt stas med snø rundt juletider. Misforsto stedsansen din.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 haha!! den var bra :D Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 I Bangkok er det ikke mye snø nei, men nå som jeg befinner meg i Norge hadde det jo vært litt stas med snø rundt juletider. OFF TOPIC men hvordan er det egentlig i Thailand og Bangkok akkurat nå? Skal selv til thailand om 3 uker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hvis du ikke tenker på unntakstilstanden som er akkurat nå og bare klimaet? Generelt ganske varmt tenker jeg meg. Er som regel varmest der rundt vintertider, da det ikke regner så mye heller. Regntiden er når vi har sommer her i Norge. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Hvis du ikke tenker på unntakstilstanden som er akkurat nå og bare klimaet? Generelt ganske varmt tenker jeg meg. Er som regel varmest der rundt vintertider, da det ikke regner så mye heller. Regntiden er når vi har sommer her i Norge. Neida jeg vet hvordan klimaet er og hvordan været er da vi skal dit ;) Tenkte mest på de "opptøyene" som skjer der nå ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet November 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Neida jeg vet hvordan klimaet er og hvordan været er da vi skal dit ;)Tenkte mest på de "opptøyene" som skjer der nå ja :) Det spørs veldig hvor henn i thailand du skall, Men jeg ville ikke anbefalt deg og dratt til bangkok med det første, iallefal ikke før opptøyene har roet seg ned, Kaos på blant annet flyplassene i bangkok, kraftig opptøyer. Men Været er bra, varmt i thailand om vintern hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Marsipangriser, julebrus og pepperkaker i midten av OKTOBER gjør at man blir drittlei det før jula er der! Hvert fall sånn jeg føler det..Jula begynner 1.desember! Apropo.. skal ikke tv2 sende ''The Julekalender'' i år?:D The Julekalender i år ja:D Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Det spørs veldig hvor henn i thailand du skall, Men jeg ville ikke anbefalt deg og dratt til bangkok med det første, iallefal ikke før opptøyene har roet seg ned, Kaos på blant annet flyplassene i bangkok, kraftig opptøyer. Men Været er bra, varmt i thailand om vintern hehe Ser frem til det ;) Skal til Khao Lak. <<<< Off topic ferdig >>>> Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Fikk tilbud om en julebrus i går, men takket pent nei. Jeg startet det første juleritualet i dag, selv om det er en dag for tidlig: Er du som meg, er det ikke jul uten den videoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 Ser frem til det ;)Skal til Khao Lak. <<<< Off topic ferdig >>>> Ja men det blir bra, Da er det 1 desember og offisielt Jul :crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2008 På diskusjon.no ble det opprettet en juletråd i august/september. WHAT THE FUCK?! Personlig boikotter jeg det meste av jul fram til første desember. Har drukket en flaske julebrus til, og det var den 30 november :P Men nå er Desember her, og da får vi satse på harde pakker under juletreet. God jul! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg