Gå til innhold

Isuzu D-MAX

Ranger emnet

high octane

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Går å lurer på å kjøpe helt ny bil denne gangen.

Noen som kan veie for og i mot en sånn Isuzu D-MAX 3,0TD.

Tenker på 4-dørs utgave med grønne skilter og manuellt gir.

http://www.isuzu.no for mer info.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

L200 kom visst greit ut. 4 stjerner. Meen de ser jo bikkjestygge ut.. Hva med en HiLux? Finnes nok av praktiske pickuper å velge mellom. Kompis har en Ssang ehh young eller noe Actyon? Haha, jeg aner ikke.. Men den virker igrunn bra. 4wd og viktigst av alt (for typen din) Mercedes motor og drivverk :)Ikke akkurat vakker, men det er vel ikke såå viktig mht en arbeidshest.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

L200 kom visst greit ut. 4 stjerner. Meen de ser jo bikkjestygge ut.. Hva med en HiLux? Finnes nok av praktiske pickuper å velge mellom. Kompis har en Ssang ehh young eller noe Actyon? Haha, jeg aner ikke.. Men den virker igrunn bra. 4wd og viktigst av alt (for typen din) Mercedes motor og drivverk :)Ikke akkurat vakker, men det er vel ikke såå viktig mht en arbeidshest.

Actyon er grisestygg!

HiLux er vel den eneste aktuelle p.d.d.

Kikka litt på Ford Ranger også.. Den ser jo tøff ut, men om samareidet med Mazda var så lurt er en annen sak..

hehe, vi skal ikke ha noen arbeidsbil, dette skal faktisk være bruksbilen..(!)

Ikke spør meg hvorfor:)

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta meg en prøvekjøringsrunde i neste uke.

Ser litt på TOYOTA HILUX også.

Vurderer den mer og mer egentlig.

Til samboeren:

Grunner til at jeg vil ha ny pickup med 4x4.

-jeg hater biler som stopper

-jeg avskyr nødvendig vedlikehold

-misliker å skru bil hvis det ikke forbedrer ytelse/utseende/lyd etc.

-vil kunne dra stor henger samme faan hvilket føre det er

-vil kjøre heeelt fram til hytta i Hedemark selv om vinteren.

-Du veit hvor my dritt jeg drar med meg inn i bilen.(bildeler,dieseldunker,ved,haugevis med verktøy,møbler...da kan jeg slenge alt dette på planet så slipper du å plages av diesellukta som stadig tynger biler bare jeg bruker)

-du er ikke spesiellt glad for at bikkja sitter i mærca di er du det? så hva er vel bedre enn doublecab med hundegitter?

-Hva faan skal jeg med bakseter...jeg hakke onger, og ikke driver jeg med taxiservice heller.

Toyota hilux...er det et bra valg?

Jobba på toyota før, så jeg veit jeg klarer å narre gamle sjefen min til å ta et par biler i innbytte + mellomlegg også.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne går litt på sikkerhet da men.

Jobber på huggeri, vi har/hadde inne 2 Nissan King Cab Navaraer begge har fått seg rundbulka/rulla og med en solid kollisjon i fronten, men cupeen var det bare å sette seg rett inn i uten problemer med beinplass etc.. Kanskje også en bil å vurdere siden du ser etter nyere pickup biler.

-Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider