FX2000 Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 det som er det værste er små plukk fordi det blir aldri til at man får fiksa det også blir det bare mere å mere små plukk.. Fysj.. også koster det som regel 1000 milliarder å fikse :P Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2009 det som er det værste er små plukk fordi det blir aldri til at man får fiksa det også blir det bare mere å mere små plukk.. Fysj.. også koster det som regel 1000 milliarder å fikse :P kunne ikke sagt det bedre :p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 ..også koster det som regel 1000 milliarder å fikse :P Da foreslår jeg at du selger bilen og heller legger penga i en Fejjaji eller Påårsche ;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2009 Da foreslår jeg at du selger bilen og heller legger penga i en Fejjaji eller Påårsche ;) heheh :p tror jeg skal finne en garasje å sette den i, levere skiltene og ta bussen til skolen.. sparer en del penger på unødvendige utgifter, selv om det er deilig å ha bil, men kan jo bare ta mutter sin :p men tror nok ikke jeg selger den, da jeg tviler på at jeg får igjen det samme som jeg ga for den :( forhåpentligvis blir det prosjekt-bil etterhvert Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 leverer skilter i morgen, fått garasje plass, så nå må jeg bare få vaska den :s prøvde i dag, men ble like møkkete på veien hjem :( Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bra det. E30 skal ikke brukes på vinteren, selv om de egentlig skal det!;) Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Bra det. E30 skal ikke brukes på vinteren, selv om de egentlig skal det!;) heheh :p sant nok, liker ræva på E30, legger seg ut med en gang :worshipbm: Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2009 da skinner bilen, og kjøres forhåpentligvis til garasje i morgen :) skjedde forresten noe merkelig når jeg vaska i går, blinklysa rundt hele begynte å lyse (konstant), regner med det er alarmen, men hakke fått titta på det enda, bare kobla av batteriet.. andre forslag ? Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 ikke det, nei :p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Blinklysrele som har kortslutta litt pga vannet ? :) Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Blinklysrele som har kortslutta litt pga vannet ? :) hmm.. ingen aning, blinklys-hendelen funker ikke, men det har sikkert ikke stort å si :s Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 (endret) jo, da har jeg borra opp noen popper i dag, og plukka av frontfangeren. unødvendig feste-metode :( uansett, fangeren er sprekt på midten foran (idiotiske veier) .. planen var å pusse ned hele fangeren, klesse på litt sparkel for å ordne sprekken og lakke opp hele fangern.. forslag til fremgangsmåte ? også lurer jeg på om noen har et venstre grøftelys til seidl fangern liggende..? eventuelt en link til hvor jeg kan kjøpe settet som passer inn.. var uheldig og mistet det tidligere i vinter :S + at jeg har lyst på el-nett oversikt til e30 ! edit: hvordan type rele er til blinklys ? var så mange forskjellige :p og det er ett av dem sitter under dashen regner jeg med.? + forslag til hvordan jeg kan få opp bagasjelokket uten å bruke knappen ? skjer ikke en dritt når jeg trykker på den :s Endret Februar 25, 2009 av RichiRich Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei.. Eg må no le litt av deg, men men...hehe Siden du rotet litt i ledningene under ved rattstammen har du nok kommet borti noe som gjør at hendelen etc ikke funker... Katen ville no jeg og som alle andre har sagt "drite i", du sier dekkene subber i demperene, det er noe BT/Eu vil anmerke så lenge inpresset er feil, og så lenge det ikke er godkjent i vognkortet. El nettet til bilen din finner du i haynes hånboken for E30, den selger de vel på Biltema... Ellers må du holde tråden oppdatert.. Lykke til med Prosjektet. Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Hei.. Eg må no le litt av deg, men men...hehe Siden du rotet litt i ledningene under ved rattstammen har du nok kommet borti noe som gjør at hendelen etc ikke funker... Katen ville no jeg og som alle andre har sagt "drite i", du sier dekkene subber i demperene, det er noe BT/Eu vil anmerke så lenge inpresset er feil, og så lenge det ikke er godkjent i vognkortet. El nettet til bilen din finner du i haynes hånboken for E30, den selger de vel på Biltema... Ellers må du holde tråden oppdatert.. Lykke til med Prosjektet. ler litt av meg selv også av og til ;) kan vel ikke si at hendelen ikke funker, men at releet gjør at blinklysene lyser hele tia ? tenkte å drite i kat'en ja, gidder ikke styret med den.. er vinterdekka som subber, så gir egentlig faen i det også, legger om til sommerdekk snart :D :D tenkte å kjøpe den håndboka, er sikkert fint å ha, hvertfall for meg som ikke har så peil :p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RichiRich Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 annet problem, hvordan åpne bagasjeluka når det ikke skjer en dritt når jeg trykker på knappen ?? og helst uten å ødelegge noe :p Siter [ ]1989 BMW E30 325i Sedan [X]1988 BMW E30 320i Cabriolet(VRAK) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg