TheFANATIC Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 noen om vet hva den heter, evnt hvo man får tak i den på mp3? det er den sangen med et refreng som har noe som: " ...og hadde det vært opp til Hagen, hadde de mått dratt på dagen..." og "...Han heter Hakan Sukur og kommer fra Tyrkia..." " ... det bor 30 mann i leiligheten men bare to har pass..." etc Noen som vet? Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 har hørt den...vi har den på CD på verkstedet.... hadde den på pc'n før jeg formaterte. marius har den sikkert fordi han har backup av mp3 mappa mi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Jeg har den på datan, jeg og!! men veit ikke hva den heter send meg en pm med mailadresse, så kan jeg sikkert sende den til deg. (3,8Mb) Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 17, 2002 Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 Hos meg heter den bare "innvandrer.... jeg heter ali bodou og kommer fra pakistan, fra min butikk på hjørnet selger jeg frukt hele da'n. jeg kjører fet mercedes og har altfor mye penger.hva jeg skal gjore med dem vet jeg nesten ikke lenger. jeg heter achmed mustaffa. og kommer fra somalia. jeg har 4 koner og en haug med barn. jeg lever fett på staten her, det er det vi alle gjør. jeg fatter ikke hvorfor jeg har kommet før.. vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja jeg heter mical panic og kommer fra Bosnia. jeg kjorer pirattaxi og smugler inn narkotika. når du skal hjem fra festen kan du bare stoppe meg. og skal du dope deg kan do kjåpe det av meg jeg heter hakan sukur og kommer fra tyrkia. det er meg den sterke lukta, i oppgangen din kommer fra. vi bor 30 mann hos meg, men kon jeg har eget pass. og i morgen ventes 8 til baki et lastebil lass vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja vi er hong og pjong og kong og long og kommer fra vietnam. vi driver rundt omkring i by'n, er med på masse ran. vi er med i en ganske skommel gjeng,du kjenner kanskje oss. det er oss polisen tauer inn hver helg fordi vi sloss jeg heter ayatolla, og kommer fra iran. sammen med en kompis selger jeg kebab som bare fan. kjottet det er ekte nok, fra bakgata vår. er katta di blitt borte, sjekk munnen din for hår vi er alle sammen innvanderer i det norske land. vi stjelere og vi sloss og tar jobb fra norske mann.vi er alle sammen del av den store mørke plagen. og hadde det vært opp til Hagen hadde vi måttet dra på dagen, ja Er omtrent sånn,right? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet August 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2002 får vente til jeg får stjelenor adsl til å funke igjen, dritten har vært ute av funksjon i 2 uker nå, jeg surfer på steinaldermodem her... Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 http://mp3.gidderikke.no/innvandrere.mp3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet August 20, 2002 Rapporter Share Skrevet August 20, 2002 :roll: :roll: lol :roll: lol :roll: thumpsup Fet sang :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warlock Skrevet August 22, 2002 Rapporter Share Skrevet August 22, 2002 Hehehe :D :D :D En god latter av den ja.... Siter Audi A4 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 23, 2002 Rapporter Share Skrevet August 23, 2002 :D :D :D haha, fikk en god latter av den ja! yodude *digge* yodude Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg