Gå til innhold

Audi a4 95 problemer med sentrallås taklys og horn!!

Ranger emnet

sveini89

Anbefalte innlegg

sentrallåsen fungerer litt som den vill og det er bare svakt lys i taket når jeg lukker opp dørene og hornet fynker bare når det vill det også har sett att der du kobler "innsuget" til slangen på sentrallås-pumpa er knekt men d kommer da luft inn alikevell?

og jeg lurer på om disse problemene kan ha en sammenheng.? merket også att cd-spilleren ikke går av og på med tenninga så har dette også noe med disse andre problemene mine?

Audi a4 1,6 sedan 1995

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sentrallåsen fungerer litt som den vill og det er bare svakt lys i taket når jeg lukker opp dørene og hornet fynker bare når det vill det også har sett att der du kobler "innsuget" til slangen på sentrallås-pumpa er knekt men d kommer da luft inn alikevell?

og jeg lurer på om disse problemene kan ha en sammenheng.? merket også att cd-spilleren ikke går av og på med tenninga så har dette også noe med disse andre problemene mine?

Audi a4 1,6 sedan 1995

tiper at cupè lyset og sentrallåsen har en sammenheng.

sntrallåsen min sluttet å fungere, samtidig sluttet cupè lyse å fungere når dørene åpnes, funker bare manuelt. Har ennå ikke funnet ut noe.

Audi A4 1,8T 1996

Golf 1,8GL 1991 (X)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bryteren i bagasjeluka er det selve låsen? sjekke denne og den virket Ok sjekket også inni pumpa og den virket ok jeg merker også att d kommer ett litte klikk i pumpa når jeg låser bilen men det sjer ikke noe mer prøvde å blåse og suge i slangen og da låste den opp og ijenn dørene kan d vere pumpa som er ødlagt? den har jo tydlivis kontakt med bagasjeroms låsen så den kan vell ikke vere ødlagt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...