Rabies Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hva skjer med verden for tiden egentlig? Jeg har forståelse for at det ikke er morsomt å bli skutt med luftpistol av noen du ikke kjenner, men jeg syntes folk blir anmeldt for "vold" med luft"våpen" og softguns i hytt og gevær for tiden... Og luftVÅPEN?? En luftpistol er ikke et våpen, men en jævla lekepistol. Når jeg var kid skjøt vi hverandre med luftpistol/-gevær og softgun hele tia, var ingen som sa noe til det. De bare hylte noe jævlig og tok hevn dagen etter ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=534015 Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Å hjelpes... hu ble jo ikke truffet engang, og om hu hadde blitt det så hva så? Gjør jo lite skade uansett! Pleide å leke med luftpistoler vi, løp etter hverandre å skøyt :P var bare moro det! Men folk er kanskje sykt pinglete i dag da.. Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Det er fordi playstation-generasjonen begynne å vokse opp. I stedenfor å klatre i trær og tryne på sykkel så har de styrt en fyr på en skjerm som har gjort det:D Unger i dag blir jo polstra med skumgummi og får helhjelmen limt til hue. Dagens foreldre skaper pyser Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Det er fordi playstation-generasjonen begynne å vokse opp. I stedenfor å klatre i trær og tryne på sykkel så har de styrt en fyr på en skjerm som har gjort det:D Unger i dag blir jo polstra med skumgummi og får helhjelmen limt til hue. Dagens foreldre skaper pyser Ja! Den dagen jeg får onger skal ikke de polstres i hue å rævva hvert fall.. oppskrubba knær og albuer er et must i løpet av en barndom det! :) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Ja, ikke sant. Jeg er litt påpasselig med min enda, men ho er bare 2 år da... med dobbeltsidig ADHD tror jeg :S Prøver å lære ho å bokse nå, så blir det nok en luft-/gasspistol på ho om noen år :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 personlig har jeg ikke blitt skutt med luftpistol, men det ser vondt ut når jeg ser merker etter noen som har blitt skutt med det. Men.. begynner du å ha KRIG med det, da bør du skaffe deg et liv, for det har du nemlig IKKE!! Hvis noen treffer deg i aue, er du ikke like kul etterpå skal jeg si deg. Paintball er sikre bedre da.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Siktet aldri høyere enn ræva :D Evt. ryggen hvis man var nærme nok. Paintball har jeg aldri prøvd, men virker morsomt da. Gir voksne en unskyldning for å leke krig Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 bruke briller luringer =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Det er forskjell på skrubbsår og lek og det å bli beskutt med luftvåpen. Et kraftig luftvåpen har ganske stor anslagsenergi og kan drepe dyr på størrelse med hare. Jeg har sett flere eksempler på 4,5mm luftgeværkuler som har gått gjennom huden på et menneske. Ingen tvil om hva som hadde skjedd dersom kula hadde truffet øyet. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 det som sjer er at folk distanserer seg fra hvor vi egentlig var. for bare noen generasjoner var våpen alle manns eie. akkurat som ett kjøleskap i dag. da brukte man våpen som ett verktøy og alle hadde ett forhold til det og dermed fikk de fleste forståelse for hva de hold i nevene. i dag derimot er det ikke ett verktøy. men mer rekreasjons verktøy. vi har ikke "bruk" for det som før og det er ikke like utbredt som før. så folk har ikke noe skikkelig forhold til det og noe begrep på hva de har i nevene eier de heller ikke og da blir det slik behandling. men det som virkelig skremmer folk er POD og medias vinkling på våpen. de er "skummle" og kun ment for å drepe folk. litt synd syns jeg. jeg går selv på jakt og er aktiv skytter så om det er slik folk folk behandler våpen kommer POD til å ha materiale nok til å innføre total forbud mot skytevåpen i en vær form, kniver, gaffler og andre gjenstander som ikke er polstret og godkjent i tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 kermitt, godt sagt/skrevet! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Det er forskjell på skrubbsår og lek og det å bli beskutt med luftvåpen. Et kraftig luftvåpen har ganske stor anslagsenergi og kan drepe dyr på størrelse med hare. Jeg har sett flere eksempler på 4,5mm luftgeværkuler som har gått gjennom huden på et menneske. Ingen tvil om hva som hadde skjedd dersom kula hadde truffet øyet. jøss, ei fornuftig sjel her jo. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hva skjer med verden for tiden egentlig? Jeg har forståelse for at det ikke er morsomt å bli skutt med luftpistol av noen du ikke kjenner, men jeg syntes folk blir anmeldt for "vold" med luft"våpen" og softguns i hytt og gevær for tiden... Og luftVÅPEN?? En luftpistol er ikke et våpen, men en jævla lekepistol. Når jeg var kid skjøt vi hverandre med luftpistol/-gevær og softgun hele tia, var ingen som sa noe til det. De bare hylte noe jævlig og tok hevn dagen etter ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=534015 hadde du likt å bli beskutt av noe du ikke visste hva var? tror ikke d. i en sånn situasjon er d naturlig for alle å bli skeptiske og redd, vertfall for en dame. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Hva skjer med verden for tiden egentlig? Jeg har forståelse for at det ikke er morsomt å bli skutt med luftpistol av noen du ikke kjenner, men jeg syntes folk blir anmeldt for "vold" med luft"våpen" og softguns i hytt og gevær for tiden... Og luftVÅPEN?? En luftpistol er ikke et våpen, men en jævla lekepistol. Når jeg var kid skjøt vi hverandre med luftpistol/-gevær og softgun hele tia, var ingen som sa noe til det. De bare hylte noe jævlig og tok hevn dagen etter ;) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=534015 Når 2 menn i 20årene skyter på tilfeldige folk fra et vindu så kan man likegodt fengsle dem i 50år å bli kvitt endel problemer. Som "reodor f" sier så er ikke alle luftvåpen til å leke med. :) Faren min ble faktisk "beskutt" av en gutt med luftgevær på 80tallet, ødela frontruta på hans heeelt nye mazda 929 hehe. Fra et vindu det også :P Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 det er ganske sykt å skyte på fremmede folk fra vinduet ja. Som noen sier her, man vet jo ikke hva det blir skutt med. Det er noe helt annet å kødde med folk man kjenner...Jeg hadde ihvertfall blitt fly forbanna hvis noen hadde skutt etter meg med luftgevær uten grunn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg