Gjest sicarlse Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Randesund skytterlag bor du i randesund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hehe...hadde noen skutt meg med et luftgæver hadde jeg helst villet ta ifra dem geværet og banket dem helseløse med kolben... hvis jeg hadde muligheten selvfølgelig...ikke nølt engang.. og noen sier man hører på lyden??? hørt om lyddemper? Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Enig i det dere sier om at de som vokser opp i dag er noen pingler. Jeg er jo selv bare en liten snørrvalp på 17, men har heldigvis hatt en far som absolutt ikke liker denne silkehanske-behandlingen av barn :P MEN, det skal sies at jeg ser forskjell på meg og min 4 år yngre bror, som har blitt behandlet med litt finere hansker (mammagutt). Han er en pysete pingle uten like, som ikke tåler ett kvekk og er svak som en spedalsk kone i det gamle hellas! Ser det også på mange på min alder! Det er fryktelig spør du meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hehe...hadde noen skutt meg med et luftgæver hadde jeg helst villet ta ifra dem geværet og banket dem helseløse med kolben... hvis jeg hadde muligheten selvfølgelig...ikke nølt engang.. og noen sier man hører på lyden??? hørt om lyddemper? Hehe, hadde alltid gasspistolen på meg før jeg. Så hvis noen skjøt på meg så skjøt jeg tilbake:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rmodalen Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 bor du i randesund? Nja bor ikke langt derifra, en liten øde plass Siter Volvo 240 turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 29, 2008 Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 bor i randesund sjøl jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg