Carpo Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Du er sikker på at demperne er skrudd skikkelig fast da?Eller at det ikke er en annen bolt som er løs et eller annet sted!? ja har gått over alt mange ganger! Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet November 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Jeg hadde denne lyden når den skruen/mutteren som er der hvor bakre foring til bærebrua er, var løs.. det tre som holder braketen eller den en store? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 har nå vert ute sjekket litt igjen. har sjekker bærekule å den er helt bra. Jeg kan ikke skjønne va d er for noe!!! Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Innvendig i demper eller stabstag? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 sistgang jeg hadde dunking over lengre tid å ikke fant ut av det før jeg hadde den på bukk, jeg brukte et sann "eu" spett men måtte omtrent henge meg på det for å få fram slakken, som var på nesten 8mm omtrent, :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 sistgang jeg hadde dunking over lengre tid å ikke fant ut av det før jeg hadde den på bukk, jeg brukte et sann "eu" spett men måtte omtrent henge meg på det for å få fram slakken, som var på nesten 8mm omtrent, :ratatatat hva va galt da da? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo d6 Skrevet November 24, 2008 Rapporter Share Skrevet November 24, 2008 Sikkert kulene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg