Frankjakobsen Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 eg har en golf 1(1500) som eg gjerne vil bygge om til en gti 8 eller 16ventiler. Vil dette by på store problemer eller skulle det meste gå greit. Er det vanskelig og få godkjennt sånne prosjekt med biltilsynet og kva er det som må til. Om nåken har tips sånn heilt generelt hadde det også vert fint. Siter Audi A6 Allroad -01 Audi RS2 -94 KTM Duke 690 -09 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Frankjakobsen eg har en golf 1(1500) som eg gjerne vil bygge om til en gti 8 eller 16ventiler. Vil dette by på store problemer eller skulle det meste gå greit. Er det vanskelig og få godkjennt sånne prosjekt med biltilsynet og kva er det som må til. Om nåken har tips sånn heilt generelt hadde det også vert fint. For å få den godkjent som GTI så må du bygge om bilen med deler fra GTIen. Ta kontakt med tekniskavdeling hos VW i Oslo eventuelt hos ditt lokale biltilsyn å høre med de angående en slik ombygging. 16V motoren er ikke levert i Golf, 1 men i Scirocco dvs du kan benytte deg av delene fra Scirocco 16ven for å få en 16V motor i Golf1ern, men det er ikke enkelt å finne Scirocco 2 16V deler brukt. Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Desember 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2003 må ha nytt ledningsnett..like billig å kjøpe seg en orginal gti Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg