snowgirl Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har 2 ganger på litt over 1 uke blitt fri for clutch pga for lite veske. siste gangen konkluderte de med at grunnen kunne være slitte bremseklosser siden de ikke fant noe lekkasje. Skal bytte klossene, men vet ikke helt hvilke klosser jeg burde kjøpe. er en 1,9 TDI Quatro som er chippet. noen som har anbefalinger? og burde jeg bytte skiver samtidig som jeg bytter klosser eller har ikke det noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 kan no oppgradere bremsene og skivene, nå såm du har en bil med ektra hestekrefter. Er ikke dumt.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peugeot-406 Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Men liten vits, siden chippen gir deg, hva, 30-40hk mer ? Orginalbremser fungerer fint! Er det stor kant på skiva og den er generelt dårlig, dvs. rustete og ujevn flate, bør du bytte. Kjøp orginalt, like så greit det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowgirl Skrevet November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 var orginalt 110 hk. er nå 180 HK. har bestilt nå. ble USR skiver som skal ha bedre rustbeskyttelse og green stuff klosser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallobalo Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Skal skifte bakbremsene neste uke hos en nyåpnet tysk forretning i Oslo. Husker ikke hva de het, men får gjort det for under 3000. hvis ikke man gjør det selv da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg