[toca] Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 er vel bare en ting å si.......NICE!!:D Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 greit nok lixom.. :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 hehe.....det var vel å slå av _litt_ da:p men det e rvel hver sin smak det:) Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Er ikke den litt mye stylet til deg toca ?? ;) Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[toca] Skrevet Mars 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 hahaha.........kanskje du sier noe der men jeg vil tro det er en vesentlig forskjell på "harry" stylet og fint stylet:p men jeg må faktisk inrømme at det hadde gjort seg med noen fint sota ruter på den:D Siter 84' VW Golf CL x 86' Ford Orion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Mars 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2002 Hehe.. Det er det jeg altid har sagt.. Du er nok en liten wannabe råner du ja :p Sota ruter er praktisk å det.. ;) Jan Impreza GT Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trebbe Skrevet Mars 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2002 hur fet som helst Siter det går alltid åt helvete någon gång.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg