Gå til innhold

Sandmos 98 A4 1.6 [TIL SALGS]

Ranger emnet

Sandmo

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Savner du gamlebilen?:op:

Ligger ballaster og venter på montering:) Ble sendt fra Beijing på onsdag og ankom stua mi i går morges:D Det er fort! Da blir det xenon i nærlysene og;)

Savner den ja:s Felte en tåre, da jeg så den dro avsted..men men.

Steike, snakker vi kjapp levering fra Beijing!:O

Men, kan si at det er montert angel eyes på den ny B5en som jeg tror det blir kjøp av. Sååå, har ikke fått noe forhold til disse enda, men liker Facelift lyktene best. Hvor mye måtte du ut med for dem?

Hadde RS4 Grill på gammel B5èn, mener og huske at jeg betalte 600-700kr for den på ebay, tok et kjapt søk nå, og ser dem ligger på $150-$170 + frakt! (svarte!) Hvor handla du din, og hva måtte du ut med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner den ja:s Felte en tåre, da jeg så den dro avsted..men men.

Steike, snakker vi kjapp levering fra Beijing!:O

Men, kan si at det er montert angel eyes på den ny B5en som jeg tror det blir kjøp av. Sååå, har ikke fått noe forhold til disse enda, men liker Facelift lyktene best. Hvor mye måtte du ut med for dem?

Hadde RS4 Grill på gammel B5èn, mener og huske at jeg betalte 600-700kr for den på ebay, tok et kjapt søk nå, og ser dem ligger på $150-$170 + frakt! (svarte!) Hvor handla du din, og hva måtte du ut med?

Lyktene kjøpte jeg av vwgutt, betalte 1700,- Adaptere kjøpte jeg på quattroco, endte på 500,-

Ang grill så ble denne kjøpt på NBS, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte fanger'n da fattern krasja bilen! Hehe:op:

Ja, er trist å se bilen trille avgårde... Hadde det sånn med GTI'n når jeg solgte den...

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene kjøpte jeg av vwgutt, betalte 1700,- Adaptere kjøpte jeg på quattroco, endte på 500,-

Ang grill så ble denne kjøpt på NBS, fikk den med på kjøpet når jeg kjøpte fanger'n da fattern krasja bilen! Hehe:op:

Ja, er trist å se bilen trille avgårde... Hadde det sånn med GTI'n når jeg solgte den...

Okok. Får ta og sjekke opp med NBS ang.pris på RS4 grillen jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider