Gå til innhold

Tegne dekor selv

Ranger emnet

SirAnderz

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

FSR : Sorry, formulerte meg litt feil, sett bl.a mye på siden deres der det står på sponsorsiden..

Nå er bilen ferdig. Siden forrige helg har Lillestrøm Bil & Karosseri pusset den ned og lagt på ny lakk. Bilen er nå knallgul med panser og felger i koksgrå metallic. Samme fargen går også igjen på dekoren som er levert av AutoArt.no. En stor takk til alle som har vært med på å få bilen så flott på så kort tid!

Der også bl.a jeg hadde sett det .. + jeg har sikla VELDIG mye på http://www.fsr.no/corolla_kd.jpg hehe..

Men det med trace skulle gå bra, vet ikke om det er noe lignende photoshop, noe som jeg tviler men jeg har litt kunnskap med det så det skulle gå bra

Litt offtopic, men Fredrik - noen som har meldt sin interesse for bilen? Og du har vell ikke noe bilder av interiøret? Bare lurer :P

(Btw, les mailen min til styret@dcn.no ellr. no sånt da )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

hvorfor skal dette være så problematisk? leverte jpg bilde til firma jeg som var tja 5x5cm og fikk det akuratt slik jeg ville ha det.. på min forrige bil..

Ganske så nice bil det der, har et par bilder av den, du har vell ikke noen litt mer closeup shots av den har du?(Bare lurer, men er det bakhjulstrekk på desse Kadett GSI'ene eller?)

Hvor mye betalte du for din dekor da?

mvh Anders

*Edit, spare litt loadingtime med og ta vekk bildet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

Jo, jeg har fler bilder jeg, Gi meg email så kan du få noen.

bakhjuls trekk? ooo.. det hadde vært no.. drømmen det, Men desverre så er de kun fremhjulstrekk!

Jeg ga altfor mye for de.. De er jo store, Men uansett, + ga litt ekstra for og få 'metallic' på merkene også,

Så et bilde i bilsport der Våa sin supra var med, og da så det ut som om den spann på bakhjula men var vell bare eksos eller noe sånt...

Den er jo noe så sinnsykt på kostet for og være litt offtopic, hehe.

mail, anders@explotionchurch.com send bilder av den du har i avataren og da :)

mvh ANders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SirAnderz

FSR : Sorry, formulerte meg litt feil, sett bl.a mye på siden deres der det står på sponsorsiden..

Der også bl.a jeg hadde sett det .. + jeg har sikla VELDIG mye på http://www.fsr.no/corolla_kd.jpg hehe..

Men det med trace skulle gå bra, vet ikke om det er noe lignende photoshop, noe som jeg tviler men jeg har litt kunnskap med det så det skulle gå bra

Litt offtopic, men Fredrik - noen som har meldt sin interesse for bilen? Og du har vell ikke noe bilder av interiøret? Bare lurer :P

(Btw, les mailen min til styret@dcn.no ellr. no sånt da )

Ikke noen seriøse på bilen enda nei. Blir vel sikkert ikke det heller, hvilket er like greit. Interiøret er ikke så mye å ta bilde av. To rallystoler. That's it...

Har sett mailen, men har ikke fått somlet meg til å svare. Sorry... Svarer snart :)

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye koster det med egen tegnet dekkor

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært inne på tanken å personliggjøre bilen med å kopiere en tattovering for å så få den på bilen?

Vurderte å gjøre det en stund, men siden bimmer absolutt ikke er noe japansk klistremerkebil så droppet jeg hele dritten...

Synes ikke tyskere skal ha slikt.... Gjennomførte riskokere derimot..."Me like".

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider