poitdexter Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Er det noen som hvet ca. hva man må betale for noe sånt? Driver å lager en logo til min bil;) Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 FSR : Sorry, formulerte meg litt feil, sett bl.a mye på siden deres der det står på sponsorsiden.. Nå er bilen ferdig. Siden forrige helg har Lillestrøm Bil & Karosseri pusset den ned og lagt på ny lakk. Bilen er nå knallgul med panser og felger i koksgrå metallic. Samme fargen går også igjen på dekoren som er levert av AutoArt.no. En stor takk til alle som har vært med på å få bilen så flott på så kort tid! Der også bl.a jeg hadde sett det .. + jeg har sikla VELDIG mye på http://www.fsr.no/corolla_kd.jpg hehe.. Men det med trace skulle gå bra, vet ikke om det er noe lignende photoshop, noe som jeg tviler men jeg har litt kunnskap med det så det skulle gå bra Litt offtopic, men Fredrik - noen som har meldt sin interesse for bilen? Og du har vell ikke noe bilder av interiøret? Bare lurer :P (Btw, les mailen min til styret@dcn.no ellr. no sånt da ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by MrKadett hvorfor skal dette være så problematisk? leverte jpg bilde til firma jeg som var tja 5x5cm og fikk det akuratt slik jeg ville ha det.. på min forrige bil.. Ganske så nice bil det der, har et par bilder av den, du har vell ikke noen litt mer closeup shots av den har du?(Bare lurer, men er det bakhjulstrekk på desse Kadett GSI'ene eller?) Hvor mye betalte du for din dekor da? mvh Anders *Edit, spare litt loadingtime med og ta vekk bildet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jo, jeg har fler bilder jeg, Gi meg email så kan du få noen. bakhjuls trekk? ooo.. det hadde vært no.. drømmen det, Men desverre så er de kun fremhjulstrekk! Jeg ga altfor mye for de.. De er jo store, Men uansett, + ga litt ekstra for og få 'metallic' på merkene også, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by MrKadett Jo, jeg har fler bilder jeg, Gi meg email så kan du få noen. bakhjuls trekk? ooo.. det hadde vært no.. drømmen det, Men desverre så er de kun fremhjulstrekk! Jeg ga altfor mye for de.. De er jo store, Men uansett, + ga litt ekstra for og få 'metallic' på merkene også, Så et bilde i bilsport der Våa sin supra var med, og da så det ut som om den spann på bakhjula men var vell bare eksos eller noe sånt... Den er jo noe så sinnsykt på kostet for og være litt offtopic, hehe. mail, anders@explotionchurch.com send bilder av den du har i avataren og da :) mvh ANders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by SirAnderz FSR : Sorry, formulerte meg litt feil, sett bl.a mye på siden deres der det står på sponsorsiden.. Der også bl.a jeg hadde sett det .. + jeg har sikla VELDIG mye på http://www.fsr.no/corolla_kd.jpg hehe.. Men det med trace skulle gå bra, vet ikke om det er noe lignende photoshop, noe som jeg tviler men jeg har litt kunnskap med det så det skulle gå bra Litt offtopic, men Fredrik - noen som har meldt sin interesse for bilen? Og du har vell ikke noe bilder av interiøret? Bare lurer :P (Btw, les mailen min til styret@dcn.no ellr. no sånt da ) Ikke noen seriøse på bilen enda nei. Blir vel sikkert ikke det heller, hvilket er like greit. Interiøret er ikke så mye å ta bilde av. To rallystoler. That's it... Har sett mailen, men har ikke fått somlet meg til å svare. Sorry... Svarer snart :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Take your time på mailen.. Ikke noe egentlig som haster.. Tenkte engentlig og bare se noen bilder, hvordan buret er osv, rattet er snap off sant? Blir litt offtopic da men, shit au Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 hvor mye koster det med egen tegnet dekkor Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Noen som har vært inne på tanken å personliggjøre bilen med å kopiere en tattovering for å så få den på bilen? Vurderte å gjøre det en stund, men siden bimmer absolutt ikke er noe japansk klistremerkebil så droppet jeg hele dritten... Synes ikke tyskere skal ha slikt.... Gjennomførte riskokere derimot..."Me like". Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 bmw kler jo ingenting.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Den eneste bilen som kler M3 speil!:D Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kas Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by MrKadett bmw kler jo ingenting.. :D og opel kler jo bare rust:D Siter sint e36 touring til salgs vr6 bunnpanne ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 tja.. noen kanskje :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Desember 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Ikke spor av helt her da:P Noen som vet hva dette vil koste? Tegne dekor selv altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Litt off-topic kanskje, men hos AutoArt f.eks, kan de tegne dekoren? Hvis man kommer med no forslag, så tegner de liksom? Er dette dyrt? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg