Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

irriterer meg overfor bmw 316i. sliten gammel 1.6liter motor på sikkert 90hk nå! men lyden av den herlige 4syl motorn er bare herlig! høres ut som du kjører i 300km/t når du er oppi 80km/t.

Ville bare dele følelsene mine med dere, hva syns dere om bmw 316 el 318,320 da?

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon BMWar har plastikkdeksel under, det er vel fornuftig det.

Ulempen er når det skal av.

Er dette et seriøst innlegg? ALLE nye biler har plastdeksler i alle kriker og kroker, og alle tar to minutter å klipse av..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmw faller fra hverandre, det samme gjør audi.

Jeg krøyp til korset i dag og var og forhørte meg på alvor om prisoverslag på en helt ny Toyota.

Jeg er ferdig med tyske biler...med enkelte untak.

For eksempel mærce 190E/D,gamle dieselmærcer,muligens w124(ikke helt overbevist om bensinutgavene), BMWe30,det meste fra audi med 5sylyndre, turbo og quattro.

Tviler på at det kommer noen tysk bruksbil på gårdsplassen min med det første.

Håper på at jeg kan snu trenden en dag.

Hittil har jeg hatt litt for mange frustrasjoner og unødvendige utgifter i form av tysk bruksbil.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider