Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Synd å si det gutter men Quattro er jo faktisk noe av det beste

4wd systemet som finnes så dere må nok bare bite i det sure eplet uansett :)

hva er så mye bedre på dette i forhold til andre bilers? det bør dere jo kunne svare enkelt og greit på...

eneste jeg veit er at det tåler juling, hvertfall i gamledager.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

4wd er for kjerringer :titties: :titties: :titties:

-Mer drivverkstap :titties:

-Høyere forbruk :titties:

-Mer grep (æsj) :titties:

-Flere bevegelige deler :titties:

-Dyrere i innkjøp :titties:

-Shit az, jeg kjører phet bil med 4wd og skikkelig ruler vinteren. Vent litt, hvorfor funker ikke quattroen når jeg bremser? Iiiik! :titties:

ER GANSKE KURRANT OG KOMME SEG OPP BRATTE BAKKER OM VINTERN JA.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt igår når en kompis kom bak meg i sin BMW 525 TDS med piggdekk og jeg stoppa i en oppoverbakke og cruisa videre med Audin med piggfrie dekk, mens han måtte rygge gitt for der kom han ikke lengre.

Og hvem måtte bli tauget ut igår fra 30 cm dyp puddersnø, jo, BMW'n. Hvem brøyta fram? Audi'n..

Så "Nytern", hva sa du om grep? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt igår når en kompis kom bak meg i sin BMW 525 TDS med piggdekk og jeg stoppa i en oppoverbakke og cruisa videre med Audin med piggfrie dekk, mens han måtte rygge gitt for der kom han ikke lengre.

Og hvem måtte bli tauget ut igår fra 30 cm dyp puddersnø, jo, BMW'n. Hvem brøyta fram? Audi'n..

når en audi a6 allroad ikke klarte å komme opp bakken, kjørte vi rett opp med piggfritt på en gamal 123. Fikk ikke henta fart heller, så det er OPPSKRYTT.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta frem denne linken igjen da, om folk ønsker godt grep..

så har jo tydeligvis BMW et bedre 4wd trekk system..

Den trekker faktiskt på alle hjula^^

Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,-

BMW e36 Cab

[x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når en audi a6 allroad ikke klarte å komme opp bakken, kjørte vi rett opp med piggfritt på en gamal 123. Fikk ikke henta fart heller, så det er OPPSKRYTT.

ja men du kan jo ikke begynne og samenligne en bedriten allroad mot en 123? 123 er jo den beste bilen som noensinne er laget og mercedes absolut største suksess hva gjelder kjøre-egenskaper, komfort og design, og ikke minst den ekstreme evenen til og komme seg frem på snø :D (ironi)

og så jeg har sagt de igjenn så liker jeg bmw og audi like godt.

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER GANSKE KURRANT OG KOMME SEG OPP BRATTE BAKKER OM VINTERN JA.

Jeg liker en utfordring! Kommer man seg ikke opp på første forsøk må man satse hardere! Samme hva man kjører.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva sa jeg om grep? Æsj!

Hvorfor stoppa du i oppoverbakken? Bare for å være teit mot kompisen din? Misunnelig for at han faktisk har rwd og muligheter for å leke seg litt om vinteren? Måtte dra frem det eneste esset du hadde i ermet? At du har mer grep siden motoren din henger 3m foran forhjula?

Jeg måtte bare :D

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men du kan jo ikke begynne og samenligne en bedriten allroad mot en 123? 123 er jo den beste bilen som noensinne er laget og mercedes absolut største suksess hva gjelder kjøre-egenskaper, komfort og design, og ikke minst den ekstreme evenen til og komme seg frem på snø :D (ironi)

og så jeg har sagt de igjenn så liker jeg bmw og audi like godt.

Sier litt når ironien din er det mest fornuftige du har sagt;)

En ting skjønner jeg ikke, hvorfor kommer ikke audi med noen heftige offroadere aka Patrol,Pick up hvis de har så rå 4x4?

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva sa jeg om grep? Æsj!

Hvorfor stoppa du i oppoverbakken? Bare for å være teit mot kompisen din? Misunnelig for at han faktisk har rwd og muligheter for å leke seg litt om vinteren? Måtte dra frem det eneste esset du hadde i ermet? At du har mer grep siden motoren din henger 3m foran forhjula?

Jeg måtte bare :D

Stoppa fordi vi har det morsomt når vi kjører bil. Misunnelig er jeg heller ikke, solgte nettopp bilen min med RWD så ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg NEKTER å tro det.......

Vedder hodet mitt på at om man kjører med like dekk, og lik kjørestil på en allroad og en gammel merce 123, så vinner Allroad 99% av alle gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mister ikke de fleste biler effekt i motorn når de blir gamle og slitne da? den 316en jeg kjører har sikkert minst 90hk nå.. de fleste har sikkert skjønt hva jeg prøvde å si

"den jeg kjører"... 16-åringer "kjører" vel egentlig ikke så mye bil uten at mamma eller pappa er med :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte mer selv enn det foreldrene mine gjorde i løpet av tiden jeg hadde L.. Er da lov å si at man kjører bilen, han skrev iallfall ikke at han eier en eller annen bil han ikke eier.. Er vel helt riktig at han kjører den, hva skulle han ellers sagt? Skriver han pappas bil høres det jo bare ut som om han har sittet på, det er jo ENDA verre.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider