Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Jeg NEKTER å tro det.......

Vedder hodet mitt på at om man kjører med like dekk, og lik kjørestil på en allroad og en gammel merce 123, så vinner Allroad 99% av alle gangene.

haha, DRITER vel jeg hardt i, jeg veit jo hva sannheten er så... gidder ikke å diskutere med det.

Men enig at den burde parkert meg lett ja, men men... ikke mitt problem at dem suger.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

mye fantastiske innlegg i denne tråden...

Glad du fikk svar på denne.

Såvidt meg bekjent bygger dem på samme karosseri, og har samme bunnprinsipp mtp. motor og drivverk.(?)

0503ec_01z+1984_Audi_Sport_Quattro+Front_Passenger_Side_View.jpg

SportQuattro

audi_s6.jpgUR-quattro.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva sa jeg om grep? Æsj!

Hvorfor stoppa du i oppoverbakken? Bare for å være teit mot kompisen din? Misunnelig for at han faktisk har rwd og muligheter for å leke seg litt om vinteren? Måtte dra frem det eneste esset du hadde i ermet? At du har mer grep siden motoren din henger 3m foran forhjula?

Jeg måtte bare :D

Hvis du har 4x4, så kan du fint ha firehjuls-sladd, (noen biler kan du kjøre bare bakhjulsdrift på, og dermed sladde akkurat som vanlig rwd biler) Men i tillegg kan du taue opp sånne kammerater som (deg) sladder litt ut av spora og er uheldig å sette seg fast. :)

02' Nissan Navara

91'240, søndagsbil

x88'740 turbo intercooler

x92'240, sladdebil

x86'240,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte mer selv enn det foreldrene mine gjorde i løpet av tiden jeg hadde L.. Er da lov å si at man kjører bilen, han skrev iallfall ikke at han eier en eller annen bil han ikke eier.. Er vel helt riktig at han kjører den, hva skulle han ellers sagt? Skriver han pappas bil høres det jo bare ut som om han har sittet på, det er jo ENDA verre.

Eirik

helt enig med deg.. noen personer greier bare ikke å forstå..

[Mercedes sprinter 316cdi]

[Opel ascona c3 cab]

[bmw e36 316]

+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner i grunn med at audien sklei bakover i tilegg jeg, samt at din Abc 123 hoppet oppover bakken!

spør fattern, han som kjørte. Husker bare at han ikke skjønte åssen vi kom opp. Haha..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår uphill snowbattle mellom biring og hans magiske w123 og en Allroad.

Jeg har hatt en s123 selv og kan med hånda på hjertet fastslå at den ikke var noe rå vinterbil selv med hakka rsi.

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho! Vi har en event!

Si tid og sted, jeg tar med meg kamera og godt humør :D

Forresten, jeg har et slepetau med bruddstyrke på 21tonn. Like greit å ta med det og :driving

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider