Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Dagbladet idag:

Lesernes 10 på topp:

1. Mazda 6 (14963)

2. Ford Kuga (9623)

3 .Ford Fiesta (2687)

4 .Audi A4 Avant 2102)

5. Citroen C5 (1746)

6. Volvo XC60 (1623)

7. Skoda Superb (1475)

8. Subaru Forester (1018)

9. Fiat 500 (1004)

10.Nissan Qashqai +2 (815)

10 stk. ingen bmw :P

hmm rart de der :P

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klarer ikke sitte stille lenger..

http://www.ofv.no/foreningssider/ofv_bilsalg.asp

Audi solgte nesten dobbelt så mange personbiler som BMW i november. 522 mot 262. Forteller jo litt..

Det forteller at nordmenn har dårlig smak.

Sett siste episode av Top Gear? Der konkluderte Jeremy med at ehh.. Hvordan si det på norsk uten å bli banna.. Nei.. Men uansett. Visse mennesker har gått fra Bmw til Audi.

Noe som gjør Bmw til en mer attraktiv bil for oss normale folk som har vært litt bekymret for å bli stemplet. :worshipbm:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forteller at nordmenn har dårlig smak.

Sett siste episode av Top Gear? Der konkluderte Jeremy med at ehh.. Hvordan si det på norsk uten å bli banna.. Nei.. Men uansett. Visse mennesker har gått fra Bmw til Audi.

Noe som gjør Bmw til en mer attraktiv bil for oss normale folk som har vært litt bekymret for å bli stemplet. :worshipbm:

Ja, nordmenn har dårlig smak fordi nærmere dobbelt så mange velger Audi foran BMW.. :thumb

Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare..

Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst.. Seertall og penger er det som står i fokus, som om Audi eller BMW pøser inn penger for litt skryt. Eller dem prater direkte dritt om merker, modeller eller mennesker (noe vi seere elsker) for å få opp seertallet, så har det ingenting å bety hvor mye pisspreik det er, bare det skaper seertall.

Dessverre har vi dem som kommer å skryter favorittmerket sitt opp i skyene, fordi den nye modellen har koppholdere.. :uhhmmwhat?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst..

Dette tror jeg var nytt for Nytern :)

Dessverre har vi dem som kommer å skryter favorittmerket sitt opp i skyene, fordi den nye modellen har koppholdere.. :uhhmmwhat?:

Eller fordi det står et emblem på bakluka, som transformerer en vanlig A4 til en bil som tar seg fram overalt :hellothere:

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de er ute å skrur de! De har jo ikke tid til bilforumet engang!:ratatatat

Les tråden så innser du at den vitsen er gammel! Sååå...:ratatatat back at ya!:worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller fordi det står et emblem på bakluka, som transformerer en vanlig A4 til en bil som tar seg fram overalt :hellothere:

Eirik

Hehe, jeg må innrømme at du traff spikeren på hodet der:thumb

Skal innrømme at quattro ikke er uovervinnelig eller "verdens beste".. Men at quattro er blant de bedre, den nekter jeg å gi fra meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nordmenn har dårlig smak fordi nærmere dobbelt så mange velger Audi foran BMW.. :thumb

Jeg vet ikke hvordan jeg skal svare..

Angående programmer som Top Gear og Autofil så burde man ærlig talt ikke ta alt dem sier så seriøst.. Seertall og penger er det som står i fokus, som om Audi eller BMW pøser inn penger for litt skryt. Eller dem prater direkte dritt om merker, modeller eller mennesker (noe vi seere elsker) for å få opp seertallet, så har det ingenting å bety hvor mye pisspreik det er, bare det skaper seertall.

Autofil er søppel. Top Gear er ikke.

Selvfølgelig skal ikke Top Gear tas seriøst når de stort sett slakter alt som kommer med audi/vag-emblem :jerkoff:

Såå, hvem skal en høre på.. Et episk bilprogram eller en dott i en vw gofle fra ei eller anna bygd der en mest sannsynelig ikke klarer seg med annet enn 40cm bakkeklaring og 4wd?:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg var nytt for Nytern :)

Eirik

Oi, 14issen med Daihatsu sier at Quattro er greier..

Da MÅ jeg jo bare handle meg en Audi utstyrt med dette fantastiske fiksfakseriet!grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 14issen med Daihatsu sier at Quattro er greier..

Da MÅ jeg jo bare handle meg en Audi utstyrt med dette fantastiske fiksfakseriet!grinchy

Nå har du vell misforstått poenget til Eirik, slik som du har misforstått en rekke andre ting, som f.eks folkeskikk, argumentasjon og forståelse av andres synspunkt.

Kjøp deg Audi med quattro du;)

Du kommer nok ikke til å angre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen drømmebiler:

-Bmw 530XD e 60(oppnåelig bil) / BMW M5 e60(ikke opnåelig drømmebil)

-Audi RS2

-Audi sportquattro.(eller UR-quattro som noen sier)

Sportquattro og UR-quattro er to ganske forskjellige biler...

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider