Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Husker ikke! men var en kjent fyr iallefall. han satsa helt sykt hele tiden. hehe var moro. svart og oransje eller noe? om jeg ikke husker helt feil

å ja, carbon-9ern du tenker på tenker jeg:) den er grom.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg synes Audieierne her virker så aggressive..

Pust dypt inn og ut etpar ganger og lat som at service ikke koster dere skjorta:)

Forresten, vent litt. Flesteparten som forsvarer Audi her kjører jo 3er Gofle. Er det rusta, kjerringbil eller fjortisstempelet dere irriterer dere over?

Service på Golf 3 innebærer vel strengt tatt å fylle på med ny baum. :)

hmm, service er vell ikke voldsomt mye billigere enn audi da men.. veit ikke om du sikter til meg ang de golf greiene men jeg har hatt golfen som jobbe bil ved siden av AUDI`n som jeg nå har solgt desverre, jeg har foresten en bmw e-36 også selvom jeg har audi,hatt mange bmw og mange audi. jeg har hatt mest morro med bmw men er noe spesielt med audi som gjør at de havner et hakk lenger opp på lista mi. og jeg kommer ALDRI til og få inn no jævla baum i bilen min... jeg har egentlig ikke noe spesielt imot noen biler så lenge jeg slepper å eie enkelte biler så gjør de ikke noe hvis andre vill ha dem..

It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at Audi har fått mer skryt med nye bilene enn de noen sinne har fått. Beste kjørefølelsen ever i en Audi, selv om motoren fortsatt sitter langt frem.

Men nå har de jo lært av andre merker og satt motoren langt mer bak :) B8-serien er jo ikke allemannseie for gutta her på forumet da, sånn helt ennå iallfall. Med mindre man vil ha gjeld selvsagt.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isteden for å krangle kan vi vel konkludere at begge merkene har en eller anna bil som faller mer/mindre i smak...

en skamtrimma audifemmer eller en bmw 6'r er dritgromt...

blir for dumt igrunn å krangle om det, liker du ikke en bil så er det vel ditt problem... jeg syns BMW er grommest, men syns samstidig at noen rs/s audier er gromt(spesielt 20v turbo quattro femmeren)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det som gjør audi bra (iallefall a4) er at det er utrolig lite penger for en så komfortabel og pen bil. det gjør du ikke på bmw i samme klassen. da skal di ha 20k ekstra for bakhjulstrekk

what?

Utrolig lite penger for A4?

Hva slags a4 tenker du på da? 1995 modellen regner jeg med?

Både Bmw og Audi er overprisa som F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ok... synes det er moro når folk ser på en bil med bakhjulstrekk som driiiiiit bra bil pga det :P moro :) bare det som teller vettu at man kan få litt skrens med en bmw i noen svinger.. istede for og kjøpe seg banebil til samme prisen som går så mye bedre. det er moro :)

Audi A4 95 1,8

x Honda Civic 93 1,5 Vtec

x Ford Orion 87 1,6

x Mitsubishi Eclipse 97

x VW Passat 90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller hatt en BMW enn en Audi..ossen klarer audi og stappe inn 2tonn med stål i en stv?(RS6)Den har 520hk elnos i en V10 men har ikke mer aks enn en M5 med 330..Men femmer audi er tøffe ja men alle audi'er er helt nesten helt like.. utenom Q7 som ser ut som noe som ble kasta sammen i fylla... Så BMW er helt klart mye bedre enn Audi etter min mening! fysj, audi er noen dårlige og stygge biler!! :worshipbm:

1986 Mazda 626 jordebil

1969 Opel Rekord C 2d sedan, Azurblau, msw felger

No turbo shit, but still no real power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ok... synes det er moro når folk ser på en bil med bakhjulstrekk som driiiiiit bra bil pga det :P moro :) bare det som teller vettu at man kan få litt skrens med en bmw i noen svinger.. istede for og kjøpe seg banebil til samme prisen som går så mye bedre. det er moro :)

Bmw får litt lettere skrens ja...

Vi får vel holde det for oss selv hvem som vant breisladden i år kanskje :D

Folk har forskjellig smak.

Jeg for min del liker både audi og bmw veldig godt.

Akkurat nå kjører jeg Audi, men for alt jeg vet kan det hende det blir Bmw neste gang. Er ikke KUN Audi som gjelder for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har de jo lært av andre merker og satt motoren langt mer bak :) B8-serien er jo ikke allemannseie for gutta her på forumet da, sånn helt ennå iallfall. Med mindre man vil ha gjeld selvsagt.

Eirik

Sitter mer eller mindre like langt fremme, de har bare flytta forakslingen litt lenger frem.

Men skal du først slenge dritt om Audi så burde du gjøre litt forarbeid, eller i alle fall spesifisere hvilke modeller du ikke liker.

Blir samme som at jeg skal kalle alle japanske biler for plastraketter, selv om jeg vet at det ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger ikke dritt om Audi jeg. 70-tallet var rått, 80-tallet var døllt (med unntak av Quattro selvsagt), 90-tallet var døllt, men nå har det kommet seg igjen. Heller E90 enn A4, men heller A6enn E60. :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider