Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Jeg trodde virkelig at verden var kommet lenger enn at man måtte sitte å rakke ned på andres bilvalg. Gratulerer til dere alle sammen!

Er det rart det er krig i verden når man må begynne å gå til personangrep fordi den ene liker Audi, og den andre liker BMW?

Personlig liker jeg alt med fire hjul, og jeg slenger så godt som aldri dritt om et bilmerke, og spesielt ikke merker jeg ikke har noe erfaring med selv. Hadde jeg hatt en Mercedes og hatt mye tull med den, ja da kunne det hende jeg ytret noe som at jeg var misfornøyd med min Mercedes, men tenkt såpass igjennom at det er jo ikke sikkert det gjelder alle. Hadde jeg derimot hatt 83 forskjellige kranglete Mercedes hadde jeg nok sagt meg noe mer misfornøyd med hele merket, og det med god grunn for min del.

Men slik er det desverre ikke mange som tenker, og iallfall ikke mange her på forumet - et sted der felles interesserte kan møtes. For her må man gå til angrep på merker fordi det er noe annet enn det man kjører selv. Hvor mange Audi eiere her, som rakker ned på BMW har eid en BMW selv, eller omvendt? Og det lille som er av argumenter i diskusjonene deres, hva slags fakta er de basert på? Jaja...

Lykke til videre dere håpløse mennesker.

Natta!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Laaars..Jobbsøknaden din som -fremmer av verdensfreden- er herved avslått på grunn av den generaliserende og nedsettende(?) kommentaren; "håpløse mennesker"...Hvilket får en til å betvile din objektivitet overfor BMW og Audi-eiere heretter ;)

Vet du.. Jeg er så sykt enig med deg. Det måtte en fjott til før vi ble enige om noe :race

Og til deg, Laaars; SHUT YER TRAP I TELL YA! :driving

Dette er faktisk perfekt tidsfordriv! Har du issues mht dette temaet får du ta det opp i kvinner og klær elns. WE DONT CARE! :thanks

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke hvorfor folk i det heletatt gidder å rakke ned på quattro??

Nå hakke jeg lest absolutt hele tråden, kanskje det står noen gode grunner inni her et sted, men for meg finnes det ingen grunner til å rakke ned på quattro.

Det er jo kjempedigg synes jeg, og jeg kan nevne eksempler.

F.eks hvis du står i et kryss og skal ut på veien og det heller bittelitt oppover og er ubrøyta så hakke det noe å si fordi du har quattro:D

Og å si at man tar en quattro i snødekt motbakke med en bakhjulstrekk er bare usaklig dumt å si.

Noen som kan svare på hva som er så DÅRLIG med quattro?

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattro kan ikke være sååå phett siden du er posthore her en fin vinterdag.

Eller.. Vent litt.. Dere har kanskje ikke snø i Westfold? Skal med quattro da?

Quattro er kult det, på lik linje med andre fabrikanters firehjulstrekksystemer. Problemet er bare at mange har det, like mange skryter av det og neeesten like mange har ikke et clue om hvordan det skal brukes.

Understyring er minst like farlig som overstyring. En må bare velge hva en foretrekker. Jeg foretrekker overstyring.:worshipbm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quattro kan ikke være sååå phett siden du er posthore her en fin vinterdag.

Eller.. Vent litt.. Dere har kanskje ikke snø i Westfold? Skal med quattro da?

Quattro er kult det, på lik linje med andre fabrikanters firehjulstrekksystemer. Problemet er bare at mange har det, like mange skryter av det og neeesten like mange har ikke et clue om hvordan det skal brukes.

Understyring er minst like farlig som overstyring. En må bare velge hva en foretrekker. Jeg foretrekker overstyring.:worshipbm:

Stor i ord, liten på jord.

Her i vestfold er det masse snø faktisk, ikke akk nå i byen men om vinteren er det masse.

Kom ikke her å snakk om ting du ikke har peiling på.

Høres ut som du mener quattro gjør det farlig på snøføre.

Jeg har hatt mye bruk for det, da jeg ikke bare råner rundt i boligfeltet der jeg bor og speller musikk å tar en sigg for å virke kul.

Jeg sitter heller ikke å skryter av quattro, men jeg synes det er kjekt, og hvis du synes det er supertøft å rakke ned på meg da så får det være det...

hoho

My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor i ord, liten på jord.

Her i vestfold er det masse snø faktisk, ikke akk nå i byen men om vinteren er det masse.

Kom ikke her å snakk om ting du ikke har peiling på.

Høres ut som du mener quattro gjør det farlig på snøføre.

Jeg har hatt mye bruk for det, da jeg ikke bare råner rundt i boligfeltet der jeg bor og speller musikk å tar en sigg for å virke kul.

Jeg sitter heller ikke å skryter av quattro, men jeg synes det er kjekt, og hvis du synes det er supertøft å rakke ned på meg da så får det være det...

hoho

Nå har jeg halve slekta mi i Vestfold.. De snakker _veldig_ sjelden om snø.

Apropos det å snakke om ting en ikke har peiling på. Jeg er faktisk ganske "stor på jord" som du så fint uttalte det. For all del, jeg behøver ikke å rakke ned på deg. Dette klarer du helt fint på egenhånd! :popcorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg halve slekta mi i Vestfold.. De snakker _veldig_ sjelden om snø.

Apropos det å snakke om ting en ikke har peiling på. Jeg er faktisk ganske "stor på jord" som du så fint uttalte det. For all del, jeg behøver ikke å rakke ned på deg. Dette klarer du helt fint på egenhånd! :popcorn

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Audi tror jeg, heller en 80 foran en E36, heller en ny A5 foran en ny 320. Heller en RS2 foran en M3. Men det er vel derfor jeg ikke kommer til å kjøpe BMW... Quattro er langt bedre en XDrive, og jeg har prøvd begge, jeg har kjørt flere audier, og flere bmwer, men jeg ar ikke eid noen av dem. Jeg er altså nøytral, og jeg vurderer bilen etter mine erfaringer, andres erfaringer om det å eie en slik bil, kjøreopplevelse, og hvor mye bil man får for pengene.

Om noen har et behov for å rakke ned på Audi på grunn av at det er forhjulstrekk, så må jeg jo si at jeg ikke liker girkula på BMW. Man kan ikke bruke noe sånt som et argument! Det er jo et valg man må ta, vil man leke seg frem til et sted, så kjøp BMW, vil du helt frem, kjøp Audi

O:99 Saab 9-3

X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt Audi tror jeg, heller en 80 foran en E36, heller en ny A5 foran en ny 320. Heller en RS2 foran en M3. Men det er vel derfor jeg ikke kommer til å kjøpe BMW... Quattro er langt bedre en XDrive, og jeg har prøvd begge, jeg har kjørt flere audier, og flere bmwer, men jeg ar ikke eid noen av dem. Jeg er altså nøytral, og jeg vurderer bilen etter mine erfaringer, andres erfaringer om det å eie en slik bil, kjøreopplevelse, og hvor mye bil man får for pengene.

Om noen har et behov for å rakke ned på Audi på grunn av at det er forhjulstrekk, så må jeg jo si at jeg ikke liker girkula på BMW. Man kan ikke bruke noe sånt som et argument! Det er jo et valg man må ta, vil man leke seg frem til et sted, så kjøp BMW, vil du helt frem, kjøp Audi

well said:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider