Gå til innhold

Audi VS BMW-tråden

Ranger emnet

Rabies

Anbefalte innlegg

Woho! Vi har en event!

Si tid og sted, jeg tar med meg kamera og godt humør :D

Forresten, jeg har et slepetau med bruddstyrke på 21tonn. Like greit å ta med det og :)

Ja kan ikke du samtidig ta med den friske bmw`en din så vi får ledd av den og i samme slengen:)?

jaja..nok dritt fra meg :p

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 300
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg foreslår uphill snowbattle mellom biring og hans magiske w123 og en Allroad.

Jeg har hatt en s123 selv og kan med hånda på hjertet fastslå at den ikke var noe rå vinterbil selv med hakka rsi.

2 sek, skal vise deg en film.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan ikke du samtidig ta med den friske bmw`en din så vi får ledd av den og i samme slengen:)?

der blei du eid nytern?!:ratatatat

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe så du sier audi suger på vinterføre? :P

i forhold til mye annet, så JA. Men tåler mye juling de gamle 4x4-systemene.

Men hva er så spesielt med audi i forhold til Subarus 50/50?

forklar.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste gangen min bmw er sur er når den må ligge bak dvaske dieselbørser med "power"box med en tilhørende sky av svartrøyk.:thanks

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er så spesielt med audi i forhold til Subarus 50/50?

forklar.

Vanskelig du er:p

stiller et spørsmål til jeg:

Da er vel subaru sitt system like fucked up det og da?

Eller er de tilnærmet like bra?

Eller suger begge etter din meining?:)

Så hvilken 4x4 system er bra mener du?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, det finnes en støttegruppe for dere uheldige Audi-eiere. http://www.audi-sucks.com/

"Subject: Audi A6

Thinking How do I start , DON"T BUY a AUDI how that , I have Audi A6 that spends a week a month at dealer , it slowly melting down it is at dealer right now , for 23 visit , keyless start , GPS, Gas Gauge that just drops to empty or floats , sound system just stops playing god help you if you forget about it and it starts and volume is max ,my a/c would put out flesh burning heat started at 110 degrees but after audi service talk to tech support they was able to get it to 180 degrees , 4 times in shop and oh waited long time for audi tech to come so my car spent about 2 month at audi and 2 months in my garage till i got so worry about it catching fire so i park it outside now , but audi said when at my garage that time don't count , so here what sad i had pleasure of meeting a audi rep and after i left my gas gauge drop to empty , my gps went to black screen , and then my sound system next night went out , I will tell you if your thinking about AUDI ,there is nothing close to Customer Care , or any quick response , if you buy one save every piece of paper , record comments , and never ever go home without a loaner and never bring it home till it has been fix or they say it fix , believe me once that 4 rings of H---starts to act up it never fixed"

"Subject: HORRIBLE

I leased a 2003 Audi A4, brand new. Within the first 6 months, I had to replace the entire engine, the whole transmission and broke down repeatedly due to "wiring" issues, which took 5 times breaking down to fix. I tried to sue Audi, but supposedly the Lemon law doesnt apply to leases. So basically, you pay for the lease and your car could break down 2000 times, and all they have to do is continue to fix it....and never offer you another car. Also, I only received a loaner car about 35% of the time. In the first two years of my lease, my car was in the shop 114 days. I WILL NEVER BUY AN AUDI AGAIN. THE WORST."

"Subject: 2005 Audi TT

I'm a car enthusiast and have owned several luxery cars. I traded in a 560 SL for my TT and boy do i regret it. 3 new stereos, side panels replaced, top leaks consistently, glove compartment won't stay shut and the iceing on the cake all of my tires had rotted out at 25 thousand miles. In total my car has been in the shope 45 days. How as Audi handled the situation, at best lousy. When i would need a loaner i had to beg for one, and when asked is this normal, the kind of problems i've had and , i would never get a straight answer. But, try making an appoitment and it takes a week to get it in or call Audi customer service and you wait 20 minutes for representative. Never these issues with Mercedes and Lexus, I trade my car in every 3 years and it won't be an Audi. Beware folks."

"Subject: A6

I suppose there is some comfort to be had in reading everyone else's problems. As for me, my (soon to be former) '01 A6 has been a nightmare. The final straw came this week when I took it in for service for a rough idle only to find that the cam lifters are shot and it wil cost $6,100 to repair. I'm not spending another dime on this junk. Just clearing the check engine light and trading it in."

"Subject: And I Thought It Was Me!

I feel your pain and frustration and support you 100%. My trials with Zumbach and AoA started when the TB and VR were issued to replace the lower control arms on the D2 chassis A8. Zumbach flat refused to honor the recall notice and AoA would ONLY agree to pay for one replacement ONLY when in fact there are two replacements necessary. Next trip was a failed tiptronic after having being serviced by the same clowns and of course they accepted no liability. Third disappointment was a failed timing belt and resulting head-job, that 13-months later had to be redone because the prior work was done poorly. As reported to me by an independent engineering and machinist shop, the right head was milled but done incorrectly so that a variance of 1.5mm - 3mm could be detected across the mating surface of the head. Oh, and let me not forget the three headlight switches I've had to replace in as many months! I've since jumped ship and left the Four Rings behind. My suggestion to you; obviously you appreciate sporting performance, luxury, reliability and technical excellence in conjunction with all-wheel drive, correct? I recently test drove Acura's RL and Infiniti's M. The RL won. Best wishses."

"Subject: I look at it and I love it, It goes to the shop I hate it!

Well I have been battling some of the same things that everyone else has, it sounds like. I live in Fresno, CA there is only one Audi dealer in a 100 mile radius (Michaels Automotive). The car goes into the shop about every 2-3 weeks. I have dealt with things such as: Rusted Engine Coils (2 times), Oil Sensors, O2 Sensors, Trunk Latch, Gas Lid Latch, Electrical Headlight issues, Burning Oil, Window Washer Reservoir Leak, the longer that I sit here and think back the more I think of. The dealer took over 3 days to get the oil changed with an appointment. I contacted Audi in Germany and they sent it over to Audi of America, They sent and investigator out to the dealership to diagnose the car with it was burning oil. They told me that it was normal to burn that much oil. I love the car but I hate the car too. It is a money pit. I want to keep it but I can not live with a car that is in the shop all the time. I want a Q7 but not if this will continue in it too. I think that I am finished with Audi/VW. They are no longer the “Car for the People”."

"Subject: you're not the only one

I live on Long Island, I've had the same problem with my 2006 S4(the horrible service, bringing them to court,getting blamed with speeding and abusing the car..etc) with my Audi Dealership also (Biener Audi)...I've had my Power steering die 4 times so far, Cd player,my door blades fell off when it got too hot out (this was bought brand new), flickering of the headlights, tools left in my engine bay, i've even got a complementary bottles of power steering fluid of from them, cause they left 4 bottles of it in my car...i was considering moving up to an RS4...but after this i've realized the 2006 S4 models are just horrible and should have been recalled"

Noen eksempler...

Hvorfor har ikke andre bilmerker et lignende forum? Kan det være fordi.. Audi suger?:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke veit jeg hva som gjør denna så fremkommelig.. men er rå film. 123 er IKKE bra vinterbil, bare for å ha sagt at jeg syns det, men er bra rattutslag på dem, så til sladding er dem gøyale..

Jeg spørte hva forskjellen er som gjør Quattro så godt, for alle skryter jo så av dette systemet. Sperre foran og bak?

det klarer dere å svare på.

Pick uper og Terrengrelaterte 4x4, som Nissan Patrol,Toyota Hilux,king cab/navara o.l er bra 4x4.

Generelt 4x4 med sperre kommer seg bra fram(ikke alle har sperre av de jeg nevner heller, men du kan få ettermontert det)+ heising og større dekk kommer seg bra fram.

Skulle jeg ha sånn komfort/4x4, skulle det blitt xc70 eller 4-matic e-klasse. Sikkert ikke spesielt bedre, men er kvalitet og riktige merker OG pene.

Men nå har vi rodd langt uti middelhavet, nå skal dere få prate om BMW og Audi.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil ikke være med opp bakkane å leke nei:/?

Jeg overser svaret ditt da du overser spørsmålet mitt:)

Jeg kan godt være med, har en Suzuki FZ50 som med litt oppmuntring sikkert gir din dieselbørse real konkurranse :)

Oh, har jeg nevnt dette forumet? http://www.audi-sucks.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt være med, har en Suzuki FZ50 som med litt oppmuntring sikkert gir din dieselbørse real konkurranse :)

Oh, har jeg nevnt dette forumet? http://www.audi-sucks.com/

Har jeg nevnt denne stakkaren?:(

http://www.mycarsucks.com/rants/BMW/2003-BMW-325i.htm

Edit: Nå gidder jeg ikke mer i kveld:)

Stikker innom i morgen å ser hva dere har kommet fram til:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider