Dr_S Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Grunn til at de ikke salter i Nord-Norge, er vel pga det er kaldere der? Salt funker ikke når det er for kaldt. Personlig hater jeg salt, her jeg bor er det en helt slett 30-sone med fartsdumper som de salter! Høl i hue.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Salt er noe dritt, men steinsprudd er faen så mye verre! ;) //M Jeg irriterer meg mer over hullene jeg har i bilen enn de 6-7 hakkene på panseret.. Har man ny bil er det kanskje litt annerledes men. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPL < 3 Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Jeg irriterer meg mer over hullene jeg har i bilen enn de 6-7 hakkene på panseret.. Har man ny bil er det kanskje litt annerledes men. Eirik Heilt enig, etter ei lita beite så vil hulla i bilen bli verre enn steibsprut hakkene på panseret. Pluss at rust i kanalene/under bilen er lite synelig før det er skikkelig ille, å da har du masse arbeid foran deg for å fikse det, steinsprut hakk koster ikkje masse å få ordna på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet November 20, 2008 Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Spesielt fordi det i dag var mindre glatt enn det har vært på lenge. Eirik Helt klart derfor! :P Veldig spent på å se hvordan civicen kommer til å holde sammen med den nye blandinga jeg kaller kongevann på veiene.. Ser allerede ett par bobbler helt i kanten på panseret.. Jeej! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Lå bak en Golf igår på knusktørre veier. Idiotkjerringa med piggdekk klarte seff å skyte en pigg rett i frontruta mi slik at jeg fikk en sprekk... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Audiot i BMW? :) Dødssynd å kjøre på piggdekk på knusktørr vei eller? Hva om 'idiotkjerringa' skulle kjøre av denne knusktørre veien etterhvert? Kanskje hun ikke ikke er interessert i å bytte mellom piggdekk og sommerdekk mellom hver gang det snør? Kanskje du hadde for liten avstand til 'idiotkjerring' foran deg? Er lov å tenke før man åpner kjeften (skriver)... Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 har ikkeno imot at dem salter motorveien ihvertfall =) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangstuen Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 jeg er med stemmer. Siter VW Golf Stv 2008. VW Bay Van 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hvor i Oslo kjører du?Her har det iallfall de siste dagene vært mye mer underkjølt enkelte steder enn det var i dag. Eirik Manglerud - Vika tur, retur på scooter. Så jeg merker når det er glatt veldig fort. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Lå bak en Golf igår på knusktørre veier. Idiotkjerringa med piggdekk klarte seff å skyte en pigg rett i frontruta mi slik at jeg fikk en sprekk... sprekk i ruta av en pigg?hmm... dårlig de tyskerrutene eller? fikk en god singel stein i ruta her om dagen å ble bare et pittelite merke... og ja det smalt og den kom nok passe hardt :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Audiot i BMW? :)Dødssynd å kjøre på piggdekk på knusktørr vei eller? Hva om 'idiotkjerringa' skulle kjøre av denne knusktørre veien etterhvert? Kanskje hun ikke ikke er interessert i å bytte mellom piggdekk og sommerdekk mellom hver gang det snør? Kanskje du hadde for liten avstand til 'idiotkjerring' foran deg? Er lov å tenke før man åpner kjeften (skriver)... Eirik Har du vært her nede i det hele tatt med bil i det siste? Har ikke vært glatt her siden det kom snø den onsdagen det ble kaos.. Vi har ikke minusgrader engang. Jeg er for piggdekkavgift! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 sprekk i ruta av en pigg?hmm... dårlig de tyskerrutene eller? fikk en god singel stein i ruta her om dagen å ble bare et pittelite merke... og ja det smalt og den kom nok passe hardt :) Helt normalt at en pigg som blir skutt ut i 80-90 km/t mot glass lager merke..ble ikke sprekk akkurat, men et hakk :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 Har du vært her nede i det hele tatt med bil i det siste? Har ikke vært glatt her siden det kom snø den onsdagen det ble kaos.. Vi har ikke minusgrader engang.Jeg er for piggdekkavgift! Man skal altså legge om til sommerdekk igjen med en gang man har byttet fordi man tror det kommer mer snø videre eller? Er ikke alle som har piggfrie dekk, da er alternativet å kjøre på sommerdekk. Hvis det da plutselig skulle være glatt en dag tar jeg heller et hakk i ruta enn en dust som kommer på sommerdekk rett inn i meg. Vet ikke hvordan det er med deg jeg men.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 22, 2008 Rapporter Share Skrevet November 22, 2008 kjenner du einar som har hvit 190e(hadde oppjustert s123 tdt før) eller inge bjervamoen? er rånetreff i notodden 18 april veitu, blir nydelig serru. Alle veit hvem eg e merkeleg nok :) Da har eg send min stemme, hater vegselting, syns skikkeleg sjoføre ere beste å kjøre på, syns det e bære enn tørr asfalt å kjøre på, Kjører RV36 fra Bø te Seljord hver dag, må vaske bilen i begge ender. dårleg sikt, lortut rute, sleipt så fort ein kjem på skikkelege veger, Vurderer å kjøre ein veg som er 15-20 minutter lenger på vinterføre i år, ikkje alltid brøyta, for å sleppe seltinga. Ødelegg det goe fubellføre med selt au. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPL < 3 Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Alle veit hvem eg e merkeleg nok :) Da har eg send min stemme, hater vegselting, syns skikkeleg sjoføre ere beste å kjøre på, syns det e bære enn tørr asfalt å kjøre på, Kjører RV36 fra Bø te Seljord hver dag, må vaske bilen i begge ender. dårleg sikt, lortut rute, sleipt så fort ein kjem på skikkelege veger, Vurderer å kjøre ein veg som er 15-20 minutter lenger på vinterføre i år, ikkje alltid brøyta, for å sleppe seltinga. Ødelegg det goe fubellføre med selt au. Hehe, sant de du sier der, begynner å bli lei av å vaske bil nå eg, hoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg