Gå til innhold

Tråden for maskininteresserte.

Ranger emnet

Actros 8x8

Kva for ein av desse traktorane med 600 hk er best?  

33 stemmer

1. 1. Kva for ein av desse traktorane med 600 hk er best?

• Case IH STX 535 Quadtrack
    • Case IH STX 535
    • Challenger MT 875C
    • Challenger MT 975C
      0
    • John Deere 9630
    • John Deere 9630T
    • New Holland T 9060
    • DTU 860T

Anbefalte innlegg

Håper dette ikkje er slutten for gromme dieselmotorar i traktorar.

Men om dette konseptet slår igjenno så har eg personlege fordelar.

http://www.traktor.no/arkiv/2008/new-holland-traktor-gaar-paa-hydrogen-.aspx

nå er det slik at menn skal se ut som damer, til og med traktorer skal bli sossete og homofile skal få gifte seg/adoptere.

Verden går med andre ord under, ikke la dere påvirke av slikt. Jeg skal ha gamalt til jeg blir skutt for det, nekter å endre meg etter det nye mønsteret. Bare ta deg en tur på gata, så ser du ikke forskjell på gutter og jenter.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg har alltid lurt på hva som er så kult med å kle seg som en taper, går jo fint an å pynte seg uten å bruke brunkrem, strikker i buksa og å gå naken når det er 30 kalde ute... f.eks mange som går uten sokker og bruker strikker rundt buksa for å framheve noen hårløse beinskrotter, aldri skjønt helt hva det går ut på, jeg forblir heller ungkar og spelemann til jeg knekker sammen enn å gå kledd som noe som like godt kunne vært dama di... trur det er mindreverdighetskomplekser. Men nok om detta, har ikke planer om å få ut frustrasjon på sånt pakk.

Vis meg heller et bilde av traktoren dere syns er kul! Jeg får så lyst til å dra fram remington-hagla vi har ligganes når jeg prøver å si hvor drøyt jeg hater sånne tapere. (Fant ingen tråd om frustrasjon her)

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dette ikkje er slutten for gromme dieselmotorar i traktorar.

Men om dette konseptet slår igjenno så har eg personlege fordelar.

http://www.traktor.no/arkiv/2008/new-holland-traktor-gaar-paa-hydrogen-.aspx

Siterar meg sjølv og seier at det er Fiat og Iveco som står bak ideen om hydrogentraktoren. Eg las det på Bedre Gardsdrift sin nett side.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterar meg sjølv og seier at det er Fiat og Iveco som står bak ideen om hydrogentraktoren. Eg las det på Bedre Gardsdrift sin nett side.

alltid de "svake" gutta som skal ødelegge det gromme preget på traktorer, Fiat og Iveco, kunne det vært noen andre..

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange kubikk går det på den hengeren?

Eg veit ikkje kor mange kubikk det går på den tilhengaren, men det går på 25 tonn. Det fins større dumparar frå Miskin som tek 40 tonn. At draget er lågt er eit minus. Det går å sette på tvilling dekk. :D

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider