dr.enos.pork Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Noen som har noen koder som funker på underground mode? Hater å jukse med det er like før jeg knuser tastaturet pga teite biler som er i veien hele tiden..:D Er på det 6 runders løpet å kommer meg ikke videre.. Kjører rsx med stage 2 på alt + noen stage 3. Trenger vel egentli bare å komme meg videre .... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvilket løp nr da, 100/111 eller? prøv med en annen bil. Miatan er den beste bilen store deler av spillet. Ellers så vant jeg de siste løpene med RX7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 sliter på 7runders løpet jeg ass. Alt er på stage 3, mens nos er oppgradert hos TJ. sliteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer 107/111 eller noe. Må ha cheat codes. ikke bare til underground mode da Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Klarte det endelig. Er løp 71... Bytta til miata og det gikk greit.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Start game, go to the main menu, go to the Statistics sub-menu, go back again (pressing backspace), and finally enter your desired cheat: 111skyline - unlock Skyline 119focus - unlock Focus 221miata - unlock Miata 222lancer - unlock Lancer 334mygolf - unlock Mygolf 350350z - unlock 350Z 371impreza - unlock Impreza 667tiburon - unlock Tiburon 777rx7 - unlock RX7 77peugeot - unlock Peugeot 893neon - unlock Neon 899eclipse - unlock Eclipse 922sentra - unlock Sentra gimmeppablo - unlock Petey Pablo gimmesomecircuits - unlock Circuits gimmesomedrag - unlock Drag Circuits gimmesomesprints - unlock Sprint Circuits gotcharobzombie - unlock Rob Zombie havyamystikal - unlock Mystikal needmylostprophets - unlock Lost Prophets allmylvloneparts - unknown Effect allmylvl2parts - unknown Effect seemylvl2parts - unknown Effect driftdriftbaby - unknown Effect slidingwithstyle - drift style in all races givemenismo - unknown Effect Hentet fra http://www.nfsunlimited.net/ Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Dø. Cheat er tull. Slit litt. Grei det. Det er verdt det. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 De funker bare på quick race.... Men uansett, jeg kom videre så jeg trengte ikke å jukse... Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Har bare brukt Skyline gtr siden løp 30 eller noe jeg.. Synes den virker brukbart.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Zerox Har bare brukt Skyline gtr siden løp 30 eller noe jeg.. Synes den virker brukbart.. Hvordan i huleste hadde du skyline fra løp 30 og utover lurer jeg på da? Får man ikke den når man er på rundt 80 elns a? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Jeg vant den og alt mulig annet etter jeg drev med drifting en hel kveld.. Mener jeg. kan hende jeg fikk den et sted mellom 30-40.. Vant alt mulig da, var til slutt ikke noe mer stæsj å få.. Jeg spiller det forresten på PS2... Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Kan jo legge til at jeg ikke har prøvd kodene og ikke veit om dem funker. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Hvor mange løp er det egentlig på dette spillet Jeg har det på ps2. Driver på 112/111, men kommer ikke lengre. Små vanskelig med de treige dritt bilene som alltid dukker opp i svingene og kjører over veien. Går det ann å koble ps2 til data? for da kan j legge ut bilde av min bil. Den er tøff. Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 112 av 111 er siste løpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jerre Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 Noen som vet hva "givemenismo" gjør? Har prøvd den, men la ikke merke til noe nytt Siter -1986 Toyota Corolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2003 hvor er det man skriver inn kodene??????????????????????????? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg