stigare Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ja litt dumt å lage egen tråd om dette her...... MEN.... Noen av dere fra gjøvik som vet om det er noen som driver med Bilpleie der? Hvor det eventuelt ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Husker ikke helt navnene, men tror det er Løkkens bilpleie i det tidligere Hed Opp bygget, nedkjøring ved VW/Audi forhandleren A/S bil Dessuten Gjøvik Bilpleie i Østre Totenvei (128?) ved siden av Subaru, Øyhus Motor Det er de jeg kommer på! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Mondeo Husker ikke helt navnene, men tror det er Løkkens bilpleie i det tidligere Hed Opp bygget, nedkjøring ved VW/Audi forhandleren A/S bil Dessuten Gjøvik Bilpleie i Østre Totenvei (128?) ved siden av Subaru, Øyhus Motor Det er de jeg kommer på! hmm.. oki! Da skal jeg se om jeg finner frem! Tusen takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg