Shaddow_ Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 varme apperate mitt he "streika".. de slutta når ej he ført hendelen opp 1/3 av de som går. Er det da ledningsfeil eller er det gale me hendelen? der går mange ledninger inn på hendelen og om ej berre kan koble på brytera på dei om det går? vist dokke forstår? mvh Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smedsrun Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 hedndelen, må bytte hele, pga "brettet" inni er svidd, standar svakhet... hvis det er prat på rekord e Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jænsemannj Skrevet Desember 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2008 Går å koble bryter for av og på med vifta ja. Gul og Svart,hvis jeg ikke husker feil. Er motstanden på brettet som er ferdig tenker jeg. Typisk feil som nevnt ovenfor. Siter Opel Rekord 86'er 3,0 12v Opel Rekord 86'er 2,2i Opel Rekord 85'er 2,0s Ski-doo mxz 600rev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunder-daniel Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 er gul og oransje som skal kobles sammen (de to tjukkeste) de tre smale ledninga er til pæra som sitter der. pass på å bruk tjukk nok kabel når du skal forlenge ledninga, jeg brukte for tynn første gang jeg kobla om det og da smelta plasten på kabelskoa Siter 1986 Opel Rekord 2.0S GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg